Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Amen, sister! Det värsta är när folk i diverse grupper för svenskar i UK skriver att de inte alls saknar Marabou för det finns ju Cadbury'sNu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt.
Eller hur. Jag är inte särskilt förtjust i choklad sådär, men ska jag ändå äta det är ju Marabou överlägset det bästa vardagsmärket! Jag vet inte om jag känner någon skillnad mellan Cadbury och Galaxy.Amen, sister! Det värsta är när folk i diverse grupper för svenskar i UK skriver att de inte alls saknar Marabou för det finns ju Cadbury's
(avskyr personligen Cadbury's, men Galaxy är ok)
Sant, Marabou är det enda rätta!Nu stör det mig att man kan längta efter Cadburys när man har Marabou tillgängligt.
Och så mördar de hela gommen, de delikata jävlarnaSant, Marabou är det enda rätta!
och... Maltesers
Det finns ingen botten i såna ungefär som Ahlgrens sursockrade så inget som jag brukar våga köpa
Gillar inte vanliga maltesers... men de där renarna med mint alltså.Sant, Marabou är det enda rätta!
och... Maltesers
Det finns ingen botten i såna ungefär som Ahlgrens sursockrade så inget som jag brukar våga köpa
Ok så hur ska jag få tag i dom där då?! Orangea godisar is the stuffGillar inte vanliga maltesers... men de där renarna med mint alltså.
Jag har aldrig smakat sursockrade Ahlgrens men jag kan föreställa mig. Här har jag precis upptäckt Irn Bru fizzy bottles - jag tror aldrig jag vågar köpa igen!
Ett ytterst störande problem med många goda godissorter och klubborOch så mördar de hela gommen, de delikata jävlarna
Åh, Curly Wurly är min nya besatthet! Har bott här i 12 år och upptäckte dem först förra veckan. Ser det nu som min huvudsakliga uppgift att äta ikapp alla paket som jag genom min okunnighet missat under alla dessa år.Det man behöver i chokladvög från England stavas curly wurly’s och galaxy ripple
Annars vinner Marabou
—
Stor mig på att ventilationen på rummet gnisslar och jag verkar ha glömt öronproppar. Rookie mistake
Oooh ja! Lever genom dig, de är SÅ bra. Som dumleklubbor man kan äta utan att dra ut tänderna på sig självÅh, Curly Wurly är min nya besatthet! Har bott här i 12 år och upptäckte dem först förra veckan. Ser det nu som min huvudsakliga uppgift att äta ikapp alla paket som jag genom min okunnighet missat under alla dessa år.
Alltså nu har ju jag (tack vare ex antal omnämningar. kolat upp dessa curly wurlys. Nu vill ju jag ha dom!Åh, Curly Wurly är min nya besatthet! Har bott här i 12 år och upptäckte dem först förra veckan. Ser det nu som min huvudsakliga uppgift att äta ikapp alla paket som jag genom min okunnighet missat under alla dessa år.
Bara att beställa, finns svensk importör.Alltså nu har ju jag (tack vare ex antal omnämningar. kolat upp dessa curly wurlys. Nu vill ju jag ha dom!
Jamen exakt! Åh, jag har funderat och funderat på vad det är för svenskt godis de påminner mig om, men inte lyckats komma på det. Men Dumleklubbor, precis så är det ju! Jag brukar köpa påsarna med Curly Wurly Squirlies och det är en av få saker som jag kan äta en hel påse av utan vidareOooh ja! Lever genom dig, de är SÅ bra. Som dumleklubbor man kan äta utan att dra ut tänderna på sig själv
Öhm, sitter å beställer. Vad mer rekommenderas att provas? creme eggfick jag inte lägga till.Bara att beställa, finns svensk importör.
Kitkat är slut men hobnobs vart tillagt. Jag vill ha chips med men vilkaKitkats och hobnobs med mjölkchoklad är det bästa i chokladväg i England.
*StorbritannienKitkats och hobnobs med mjölkchoklad är det bästa i chokladväg i England.
Min shoppingcart tömdes när jag skulle gå å beställa. Känner mig förnärmad har lagt ner flera minuter i letande av produkter.*Storbritannien
MVH Låtsaskränkt låtsasskotte
Åh, hobnobs! De föråt jag mig nästan på när jag var i Dublin i 3 mån för mitt exarbete för nästan 20 år sen!Kitkats och hobnobs med mjölkchoklad är det bästa i chokladväg i England.