SaraXX
Trådstartare
Jag tänker också så. Jag ska ha mitt. Så mycekt enklare att bryta då.Samma lika här med. Vi har dock ett barn så beslutet var minst sagt skitjobbigt. I dagsläget är vi dock bra mycket lyckligare på varsitt håll (alla tre!) än vad vi var tillsammans.
Jag kommer aldrig "nöja" mig med någon igen, då är jag hellre ensam och lever loppan!
Jag har iaf bestämt mig för att aldrig linda in mig i giftemål, ekonomi, fler barn osv mer. Jag har en ny karl i mitt liv nu, men jag har mitt. Mitt hus, min bil, mitt barn osv, så den enda skillnaden som blir om det tar slut är att jag inte längre har någon man att klänga på och pussas med. Kommer utan problem kunna rodda runt allt ekonomiskt och bo kvar där jag bor, och köra den bilen jag har. Vill aldrig sitta i den sitsen att jag måste stanna för materiella saker/barn. Jag klarar mig sjukt bra ensam, och är inte det minsta rädd/orolig för det heller.
Nu är jag fortfarande upp över öronen förälskad i karln, 3 år senare, men vad jag känner om 1,2,3 år osv har jag ingen aning om, men det jag vet är att tar passionen slut, så tar förhållandet slut.