Blev väldigt förvånad men du menar nog @blizz
Ja, det gjorde jag. Ber om ursäkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev väldigt förvånad men du menar nog @blizz
Oj vad glad jag blir av ditt inlägg! Tack! Jag har de senaste få åren velat nischa mig, men själv inte känt att jag nått någonvart, framförallt vid tanke på att det kan gå långa perioder mellan gångerna som jag sätter mig ner för att göra annat än telefonkladd.. haha. Men då du är den andra personen som inom ett kort tidsspann säger att det finns igenkänningsfaktorer i det jag gör, så kanske jag vågar tro på att det ligger något i det Vad roligt att du lade märke till halsen på den sista! Halsar kan vara väldigt uttrycksfulla, så jag överdimensionerar dem gärna, haha. Nästan alla halsar jag ritar är för långa, t.ex.
Jag vill också passa på att hylla det @blizz lägger upp i denna tråden, det är en minst sagt variationsrik samling verk, och det går verkligen inte att ta miste på vem som har gjort dem! Oerhört spännande och detaljrika alster.
Tror jag missat att ladda upp senaste alstret i denna tråd. Har bara lagt upp den på andra ställen. Så here it goes, den allsmäktige lingonrenen och andra sagoskogsfilurer:
Åh men tack!!Blir så glad varje gång jag ser dina bilder!
Tror jag missat att ladda upp senaste alstret i denna tråd. Har bara lagt upp den på andra ställen. Så here it goes, den allsmäktige lingonrenen och andra sagoskogsfilurer:
Jag har köpt en helt superhärlig bok som jag bestämt mig för att fylla med tuschalster (och således lämna min comfort-zone med blyerts och sudd).
Först och främst, boken
Dessa bor för tillfället i den
Den sista sitter jag med nu, bra träning för mina nervskador som ger darrningar i händer, går ju inte direkt att sudda ut tuschen.
Fiiiint! Förstår verkligen inte hur människor kan måla akvarell så att det blir så fint, tycker det är helt omöjligt svårt att hålla på med..Akvarell, storlek kring en A4 såg inte förrän jag hade fotat den att det blev massa skuggor på pappret