U's tecknartråd 2

det börjar kännas som att jag spammar tråden... :angel: Men jag har snirklat igen!
10968596_10152715681715765_1504116970205492133_n.jpg
10292469_10152715681430765_5012216650286754401_n.jpg

Ni är ju alla så himla duktiga! Själv kan man inte ens åstadkomma en streckgubbe men jag älskar att kika på era teckningar, trots att jag inte tillhör ungdom.

@blizz Dina prickar och snirklar är makalösa! Älskar dina prickar och är så fascinerad av de, fattar inte hur du lyckas.

En halvfärdig hund. Gjorde den hos föräldrarna och glömde kvar den. Får se om den blir färdig eller inte.
1528632_10205059616044161_7976081593247980578_n.jpg

Helg, äntligen! Fredagsmys att skissa lite

Du och @Bliss är nog mina favoriter i den här tråden. Det uttalandet baserar jag på att ni hittat ert eget sätt att uttrycka sig på, och jag tror att jag skulle känna igen era bilder även om jag inte fick användarnamnet brevid bilden. (En annan favoriter är bla @Springsteen, men det var ett tag sedan hon postade något nytt.)

Jag gillar ju överlag dina "jugendinspirerade" kvinnor, men den här skissen var ännu bättre. Ingen dussinbild, speciellt halsen gjorde så man fick ett helt annat intryck av skissen. Lite mer själ och svärta.

Du och @Bliss är nog mina favoriter i den här tråden. Det uttalandet baserar jag på att ni hittat ert eget sätt att uttrycka sig på, och jag tror att jag skulle känna igen era bilder även om jag inte fick användarnamnet brevid bilden. (En annan favoriter är bla @Springsteen, men det var ett tag sedan hon postade något nytt.)

Jag gillar ju överlag dina "jugendinspirerade" kvinnor, men den här skissen var ännu bättre. Ingen dussinbild, speciellt halsen gjorde så man fick ett helt annat intryck av skissen. Lite mer själ och svärta.

Oj vad glad jag blir av ditt inlägg! Tack! Jag har de senaste få åren velat nischa mig, men själv inte känt att jag nått någonvart, framförallt vid tanke på att det kan gå långa perioder mellan gångerna som jag sätter mig ner för att göra annat än telefonkladd.. haha. Men då du är den andra personen som inom ett kort tidsspann säger att det finns igenkänningsfaktorer i det jag gör, så kanske jag vågar tro på att det ligger något i det :) Vad roligt att du lade märke till halsen på den sista! Halsar kan vara väldigt uttrycksfulla, så jag överdimensionerar dem gärna, haha. Nästan alla halsar jag ritar är för långa, t.ex. ;)

Jag vill också passa på att hylla det @blizz lägger upp i denna tråden, det är en minst sagt variationsrik samling verk, och det går verkligen inte att ta miste på vem som har gjort dem! Oerhört spännande och detaljrika alster. :)

Men TACK! :)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama