U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

IronWill, jag tkr du ska rita Ola Salo :) Den bilden du gjorde på Ola med annat ansikte var ju grym, skulle så gärna vilja se en bild med hans ansikte också ;):p

KL*

Puttar upp tråden med denna icke färdiga bilden:
22890251.jpg

Försökte rita lite seriösr men blev inte helt bra, fick lite lång nos o nosrygg, men tkr den blev bättre än jag gjort tidigare iaf :p :angel:

Åh Jisses vad fin! :love:
Har ni brist på bilder att rita av, har jag jäättemånga :angel:

nyaste från mej..int dagsfärska o vissa har väl redan sett dom men^^

Blyertsteckning
Bild.jpg

Färgpennor
LOLLo.jpg

går ju int ändra storleken >.<

Jag gillade dina! de är så..levande. Skickligt!

Gud vad alla är duktiga! jag tecknade en heldel innan men eh..det intresset har dött ut.

Måla gör jag ju på sätt o vis fortfarande, för räknas det inte lite att man skriver? :angel: (man målar ju upp bilder där också!)

Kram på er.

Vilken fin!

Själv har jag inte hunnit teckna på länge, men blev så inspirerad av en tjejs stil härom dan, och då kladdade jag ihop den här!

Stella-7.jpg

Det är respektlöst av dej att du kallar det för att du "kladdade ihop" en teckning. Vi övriga försöker i timmar utan att man ser att det är en häst man ritar :mad::p

:rofl: haha

Här är en till, som jag pysslat lite med. Det är så svårt att börja måla när man inte gjort det på länge :p

SCULLY.jpg

Alla ritar så bra ju! :bow:

Kanske kan lägga upp en bild sen också :p

Tack!

Får se om den blir klar nångång, är ju en sådan som aldrig gör klart det jag börjar med.

Har dock skissat lite idag. De ser lite konstiga ut, men det är för att det är första skissen :) gör alltid om på ett nytt papper sen, för då kan man se felen på den äldre bilden.

SCAN0093.jpg

Lite övning på att rita vingar, det är verkligen supersvårt.
Så jag hittar på mina egna :bump:

SCAN0092.jpg

Kl

Shit vad duktiga verkar vara :eek:

Här kommer mina "bidrag" :
93227_1223886604.jpg

86188_1223922935.jpg

35828_1223927854.jpg

Bilderna är tyvärr inte världsbäst men jag har bara målat ordentligt
sedan skolstarten så jag tränar fortfarande på att få till dem perfekta! :D

(bilderna ligger inne på bdb så vet ni ifall ni inte kan se dem.. och sedan
är de tagna med kamera och inte in scannade vilket gör att de inte är
lika fina som i verkligheten :p)

jättefin! :) alla är hur duktiga som helst! Jag skulle typ va överlycklig om jag kunde rita så! :p :D vilket antagligen aldrig kommer hända :angel: :p

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama