U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Kan lägga in några av mina äldre bilder :p
Har inte målat på ett bra tag nu.

One_of_the_Fairytale_creatures_by_Tarjeis.jpg

Sleipner_by_Tarjeis.jpg

Starla_by_Tarjeis.jpg

Illyria_by_Tarjeis.jpg

OMG_I__m_made_of_by_Tarjeis.jpg

Apollyon_by_Tarjeis.jpg

Elisabet_and_Vemund_by_Tarjeis.jpg

Bildbomb!
Måste säga att du är ruskigt duktig, att du sedan hittat en egen stil gör det bara ännu bättre. Om jag vore du skulle jag satsa på talangen och fundera på att jobba med att teckna/måla. Jag är faktiskt riktigt imponerad.

Oj vad glad jag blir :o :D
Jag vet inte om jag vågar det, avstod från att gå på "konst"-gymnasium för att jag inte tycker att mina målningar och teckningar är tillräcklit bra :p

Haha, men.. vad är tillräckligt bra isåfall? :D
I annat fall är det väl så att man inte behöver vara värsta proffset (som du då visserligen är!) för att komma in eller få bra betyg.. :D Jag till exempel fick ju MVG i bild trots att jag inte alls är bra på att teckna eller så..

M-oaa

Jag tyckte inte att min stil var tillräckligt egen, när jag skulle söka till gymnasium för två år sedan, så det blev idrott istället :p Men då var jag verkligen inte duktig alls, nu ser det tusen gånger bättre ut.

Bara vissa :) Stella bilden och den blåa människan är fixade i datorn och de andra med färgpennor eller akvareller.

Tack!

Puttar upp tråden med en sak jag håller på med nu, håller på att försöka komma igång med målandet för att fixa ett par saker jag lovat göra, men det är så svårt att komma igång :crazy:

WIP_2_by_Tarjeis.jpg

Puttar upp återigen :p

Är det ingen mer som pysslar lite?

Lornelove.jpg

Provar att färglägga den här bilden i datorn, har precis börjat.
Looorne :love: :love: :angel:

kl

eftersom ja inte fick nån respons på mitt förra inlägg :p så gör ja ett nytt försök med iaf en bild :)

DSC05755.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama