Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag håller håller på lite, hinner inte rita/måla mycket dock.
Slutspurt på skolan, lärarna öser läxor, prov och inlämningar över oss.
Men försöker få ihop lite bilder till en tävling som jag ska skicka in till.
Håller med! IronWill borde också förbjudas att lägga in biler! Jag har inte kunnat måla något på sistonde, nu när jag fått en egen dator får jag inte vara på den andra, och jag har inget PH på den här...
Det är den stipendie-tävling, mycket spännde, min bildlärare rekomenderade mig och så har jag fått papper och allt
det kommer att vara 10-15 stipendier på 10.000 som ska delas ut, så stor chans att jag klarar mig bra? nja, men kul ska det bli!
Lägger in en bild jag ritade för ett tag sedan så att tråden livasupp lite. Teckningen föreställer en utav mina kompisar. Om jag ska vara lite självkritisk så tycker jag att munnen blev lite väl markerad, ögonen fick en ganska knepig form och hjälmen likaså. men annars tycker jag att det blev ganska likt henne. ^^
Satt igår och surfade runt lite på Deviantart! Blev supersugen på att rita, men hade som vanligt inte tid
Dock fastnade en av bilderna jag såg i bakhuvudet, så jag tecknade den här på bussen, fösta bilden på väldigt länge haha.
Men nu ska det börja ritas igen! har lääängtat efter att ha tid! Men vad ringrostig man blir när man inte ritar på ett tag.
Ursäktar den fula linjen genom hans huvud med att jag inte hade något sudd
Eftersom att jag måste komma igång med tecknandet innan jag kan börja med min hög med seriösa saker så provade jag att färglägga lite i ps Fy vad man hittar många fel när man kan gå så nära
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.