U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Teckningen jag lovade att publicera!

Fick en idé att måla en bild introvert, alltså att allt mörkt blir ljust och vise versa. Det var svårt, och såg lite halvbra ut när den blev klar. Men när jag sedan provade att ändra tillbaka till "normalt" i datorn blev den sjukt fräck.

_dsc293343_125953628.jpg

_dsc293343-copy_125953777.jpg

_dsc29334-copy_125953898.jpg

Hemsidan som står skriven är inte helt klar, men ligger uppe, välkomna att kika in!

Haha! x) Ja drömmar kan vara riktigt sjuka ibland! :p

Supercool bild, verkligen!
Jag vet inte om jag sagt det tidigare, men du har verkligen talang. :bow: Och hemsidan var ju superfin redan! :bump: Grattis!

Wow, supersnyggt! Och det faktum att det blev så bra omgjort i datorn är ju ett bevis på att du gjorde rätt när du gjorde ovänt för hand! :bow:

Min senaste skapelse:
blogg

Har fuskat lite genom att rita av konturerna av ett foto på en häst, som jag sedan skuggat...Inte helnöjd, håller på med en till just nu... (Svansen är jag dock nöjd med - så den får ni inte klaga på:p)

Nu smyger jag mig in här, fast jag är "för gammal". :o
Er tecknartråd är ju den enda som folk är aktiva i nu.

Här kommer iaf lite snabba teckningar som jag pillade med häromdagen. Ursäkta den usla kvalitéten. Han ingen scanner och lyckades inte något vidare med att fota teckningarna.

32002967.jpg

32002971.jpg

(skumt ljus och lite skevt, men men)

Här är en kladdbild i akryl också, nu när jag ändå håller på och slänger in bilder.

31792667.jpg

Supercool bild, verkligen!
Jag vet inte om jag sagt det tidigare, men du har verkligen talang. :bow: Och hemsidan var ju superfin redan! Grattis!

Oj, vad snäll du är! Tack så jättemycket!

Wow, supersnyggt! Och det faktum att det blev så bra omgjort i datorn är ju ett bevis på att du gjorde rätt när du gjorde ovänt för hand! :bow:

Den var ju jättefin!:eek::love:

SoffiProppi: Verkligen jättefint! :love: :D

Tack alla vad snälla ni är! :love: Själv är jag fan av alla era konstverk, vi är helt grymma i denna tråden! :bow:

Visst suger det att inte ha skanner :( Tycker dina bilder är jättefina, och jag är så sjukt imponerad av din akrylbild! En sådan skulle jag kunna tänka mig att ha på väggen! :bow:

Visst suger det att inte ha skanner :( Tycker dina bilder är jättefina, och jag är så sjukt imponerad av din akrylbild! En sådan skulle jag kunna tänka mig att ha på väggen! :bow:

Aww, tack! :love:

Jag är för övrigt helt fascinerad över dina konstverk. Människor har jag aldrig kunnat rita. Ser ut som att en treåring varit i farten. Men dina bilder ser ju ut som foton. :bow:

kl

Alltså, jag känner mig så sjukt bortskämd så det är inte klokt. Mirre (blog.mtv.se/mirre) publicerade bilden i sin blogg idag och skrev såna galet fina saker att jag bara vill gråta.

Bilden är iallafall denna

(ursäktar storleken, den är HUGE)
1294493980.jpg

och tog väl typ 60-65 timmar att färdigställa (A3-storlek) :angel: Jag är sjukt självkritisk när det kommer till just beställningar så varje liten detalj slet jag håret av mig för. Hon blev iallafall grymt nöjd och det känns så himla bra.

Åhhhh, jag är så glad! Vilka fantastiskt snälla människor det finns! :love:

Jag tycker att du förtjänar allt beröm du kan få, speciellt efter att du har jobbat så hårt, klart du ska få cred för det! :D

Den måste ha varit otroligt svår att rita, men jag tycker att du lyckades väldigt bra. Trots att bara halva ansiktet syns, ser man ändå att det är hon, vilket enligt mig är väldigt svårt att få till! :bow: :laugh: Så grattis!
:banana:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama