U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Leverans på onsdag! Ska träffa upp henne i Göteborg, och såfort hon publicerat bilden på sin blogg får ni se den :D

:banana::banana:

(Och vi ändrade storlek till A3, A2 var halvt omöjligt :angel:)

Sneeeeeeeeak peeeeeeeeeak! :D

p1040694_125225582.jpg

:rofl:

Ser jättefint ut! du gör ganska stort porträtt va?

A2 *tänker*
det är ju alltid "lättare" att få till små detaljer. så att dom syns menar jag.. jag vågar mig nog inte på så pass stora porträtt än så länge :p

Ser jättefint ut! du gör ganska stort porträtt va?

A2 *tänker*
det är ju alltid "lättare" att få till små detaljer. så att dom syns menar jag.. jag vågar mig nog inte på så pass stora porträtt än så länge :p

Japp, fast det är på A3, A2 vågar inte jag mig på heller haha :D Bara ansiktet (panna till haka) är lite drygt ett A4:a, så det är ganska stort ja :D

Jo, det är tacksamt att teckna lite större, då får man småpyssla lite mer med småsaker, om än vara lite noggrannare då varenda liten por syns :angel::p

Hahah kom precis hem, mötte henne klockan 17 och vi skildes åt typ 23,10 :p

Lovar att lägga in en annan bild jag tecknade ihop på tisdagkvällen imorgon, den andra får dock vänta tills jag fått upp min hemsida hon ska göra reklam för :D

Men tror den dyker upp här på torsdag (imorgon alltså :D)(eller ja, senare idag) eller i helgen.

:banana:

Så du ska göra en hemsida? Vad roligt! Och juste, du får gärna berätta vad hennes blogg/hemsida heter, jag blir ju jättenyfiken! :p

Så du ska göra en hemsida? Vad roligt! Och juste, du får gärna berätta vad hennes blogg/hemsida heter, jag blir ju jättenyfiken!

Japp, ska ha en och ta emot beställningar på :bump:

Äsch, kan väl lika gärna berätta det nu :p

Tjejen som beställde är inte kändiskändis, men många vet vem hon är och hon har några tusen läsare på sin blogg. Hon jobbar som VJ och reporter för MTV och har även sin blogg på MTV. Hon är kanske mest känd som Kenzas (och alla som läst Kenzas blogg vet vem hon är) vän :p:D

Pinsamt igår, när vi gick runt i några affärer och några småtjejer började peka och smygfota :o:crazy:

Nu kanske ni kan lista ut vem det är :D

KL på mig själv:

Evelyn+mindre.jpg

Porträtt teckning av kompis lillasyser, Evelyn.

Jättefin! Ögonen var jättebra! Duktig du är!

Japp, ska ha en och ta emot beställningar på :bump:

Äsch, kan väl lika gärna berätta det nu :p

Tjejen som beställde är inte kändiskändis, men många vet vem hon är och hon har några tusen läsare på sin blogg. Hon jobbar som VJ och reporter för MTV och har även sin blogg på MTV. Hon är kanske mest känd som Kenzas (och alla som läst Kenzas blogg vet vem hon är) vän :p:D

Nej men vad roligt! Gud vad spännande, du får skicka länk när hon har lagt upp din teckning! :laugh:

Och tack så mycket! :D
// Hon som är dålig på att använda citat-svar

kl*

tifa_deleone_by_tekphoto-d36ktge.jpg

Kan nog ärligt säga att detta är min bästa (åtminstone änsålänge ;))
Men ska satsa på att göra på ett A3 nästa gång, A4 är lite litet..

Nope, inte Tyra :D

Äsch va faan, Mirre är det, bloggar för MTV och är även reporter och VJ där. Även MakeUp-artist :bump:

Var med senast i december hos Kenza, men hennes utseende gör att man lätt lägger henne på minnet.

Så jäkla cool brud!

Det var henne jag tänkte på, men kom inte på namnen :o
Jag drömde förresten (efter att du berättade att du hade åkt till göteborg) att JAG var tvungen att åka till Göteborg fram och tillbaka över dagen! :eek: Konstiga saker man kan få för sig ibland :p

Hahahahahahha :bow: Faktum är att en killkompis sa att han också drömt upprepade gånger om mitt möte med Mirre, där han var den som var tvungen att se till att allt gick bra och att vi hela tiden hade något att snacka om :D Så han satt bakom oss hela tiden och gav oss lappar med saker att säga och var skitnervös så jag slapp vara nervös :p

Drömmar är helt galna ibland hahahaha

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama