U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Förresten, alltså jag är så glad att jag skulle kunna - ah jag kommer inte ens på vad jag skulle kunna göra, så glad är jag haha! :D

En SKITSTOR grej har hänt, och jag är så lycklig att jag dör!!! Blev nyss kontaktad av en tjej jag är ett fan av, en brud jag räknar till "kändis-skaran" :D

Hon beställde precis ett självporträtt av mig, i A2-storlek!!! :banana::eek:

Leverans på onsdag! Ska träffa upp henne i Göteborg, och såfort hon publicerat bilden på sin blogg får ni se den :D

:banana::banana:

(Och vi ändrade storlek till A3, A2 var halvt omöjligt :angel:)

Åh vad roligt, jag ser fram emot det! :D

Det var nog klokt att göra A3 istället, A2 är ju verkligen stort o.o

Det här är en gammal bilduppgift ifrån trean, någon som känner igen originalkonstnären?

10908258.jpg

Dali! :love:

Sjukt snyggt alla gör!
när man kollar igenom vågar man nästan inte lägga in nått själv, jag känner mig inte alls lika bra som ni..
men ja.. jag har gjort lite jag också.. skulle verkligen vilja ha mer pennor -_-

försöker bli bättre, men det står bara still -_-

har ni nått tips och trix?
kritik på mina Om ni kommer på nått man kan förbättra eller göra annorlunda.

Jag håller helt med angående motivationen!

Och angående dina teckningar, jag tycker du är jätteduktig! Det märks att du har talang! :)

Vad kul att du blev inspirerad! Vem är det på bilden? Eller är det bara vem som helst? Jag tror jag vet men jag vågar inte gissa ifall jag gissar fel! :p

Det är ju Paris Hilton! (?) Fast hon är också lite lik calazirya här på buke tycker jag :D Du är jätteduktig!

Du är ju jätteduktig! :bow: Du har verkligen fallenhet (är det ens ett ord? :D) för att teckna, keep up the good work!

Och jag säger också Paris Hilton :bump:

Visst är det hon ^^
Tack alla, behövs verkligen, men man blir aldrig riktigt nöjd med det man gör.. det är grymt irriterande.. man är väl väldigt självkritisk eller nått :p

Hahaha som jag känner igen det där... Porträttet som jag håller på med nu som beställning (det som ska levereras på onsdag) tog jag idag och suddade ut tänderna på och gjorde om :D Får se vad som suddas ut imorgon och görs om :p hahaha

Känner verkligen igen det där! Jag har nog aldrig blivit riktigt nöjd med någon av mina teckningar..

KL
Håller också på med ett porträtt åt en kompis, föreställandes hennes lillasyster! Kommer troligtvis bli klar tills på onsdag :)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama