U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Tack tack:D

Trodde verkligen inte jag kunde rita men se här......
ska försöka jobba på den med ballerinorna(stavning??) så får vi se hur den blir.

Teckna* ;D Hahah, vår lärare slår oss nästan med linjalen när vi säger rita eller måla till att teckna och tvärt om. :rofl:
Fina bilder tycker jag! Du var duktig :laugh:

Vad duktiga alla är!

Jag tecknar lite då och då... men så fort jag skissat lite så dör motivationen helt :mad:

Hah ^^
Vimsevilja: Jag vill ha en stålkykling serie NU!!! :mad::D:D

stalkyckling.jpg

Lovade ju en lam :angel:

Är trött= Inga konstnärligheter och ingen fantasi :angel:

Joe! eller kom på en ny serie figur nu när påsken är slut :P

Kl

På Sverigefinska Ungdomsförbundet hade de raptema igår och man fick måla och rita graffiti med Tommy Mäkinen! Jag målade en tuffing till häst och sprayade bakgrunden med guld :D Det var skitsvårt att spraya så det rann lite, men blev nöjd ändå!
mm8zk2.jpg

e8tj5y.jpg

Skitcool! :D Jag vill också prova på grafitti. :) Men det kanske blir ganska snart, skolan pratar på att köpa in en massa sprayburkar så att vi får täcka en vägg någonstans. ^^ (bild o form-klass)

I know :laugh:
Vad najs! Får ni måla vad ni vill då eller? :p

Åh det vore ju jätte kul! :D
Lova att skicka bild om ni gör det :p

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur