U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Jag väntar fortfarande på att serien om stålkycklingen ska komma! :D:D

Nu har jag laddat ner GIMP :banana: Sitter fortfarande och leker och laddar ner penslar. Måste försöka lära mig det :P

Åh vad kul :D Lycka till i lärandet! Det tog lite tid för mig också och jag kan fortfarande inte allt, men visst funkar det till vardags! :)

Tycker den var jätte fin! Huvudet kanske är lite litet? Tycker annars att skuggningen var väldigt fin ^^

Jag kombinerar mitt "gamla" Pain.NET och gimp. Tycker det fungerar bra :banana: Sak se om jag lyckats göra någon bild och lägga upp den :D:D

Puttar upp med en slarvig ananas jag gjorde i akryl, på någon timme för ett tag sen!

27119750.jpg

Skratta inte, ananasen tar åt sig!

Haha tack så mycket! :love:
Jag vet inte om det var fantasin som spökade denna gången, kommer inte ihåg något annat jag kunde snott idén från xD

Den var grymt cool :cool: Det första jag tänkte på var typ "oh no, jordens undergång!" xD

Ett försök till människokropp :angel:
Brukar alltid göra hästar eller typ landskap så kände för något nytt. Tanken var väll mest att jag skule göra ett par byxor men så blev det som det blev :smirk: (vet att huvudet/överkroppen är väldigt stor) 8) bilden är fortfarande inte klar...

27130350.jpg

Här är två bilder jag rita på bildlektionen:D Jag trodde inte jag kunde rita men de kunde jag visst.
27133715.jpg

Tog ca 40 min att rita

27133717.jpg

en skiss jag började på tog ca 15min att göra detta

Jag är jätteglad att jag kan rita så bra:D Kritik!!!

Jag vet inte hur man gör för att få de större :confused:
Kan inte säga så mycket eftersom jag inte kan se bilderna, de är för små :angel:

Tack tack:D

Trodde verkligen inte jag kunde rita men se här......
ska försöka jobba på den med ballerinorna(stavning??) så får vi se hur den blir.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama