U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Jag har! :D
Provade att rita i photoshop för första gången. Blev väl inte så snyggt, men det var väldigt kul :p
ritahamletkopiera.jpg

Att man har kul är det viktigaste och du ser ut att vara på god väg dessutom! :laugh: Öva öva öva :D

Tips: Vid halsen är det så klottrigt, använd dig av smeta-verktyget så det blir mer jämt så ser det bättre ut! :)

I brist på annat så "tog" jag din bild och smetade ut hästen på halsen och huvudet för att du skulle se hur det blir! (Hoppas du inte tar illa upp! :o) Ser du skillnaden? Det blir liksom mjukare :laugh: (Om det inte var meningen att den skulle va så, kanske din "stil"?) :)

29c812b.jpg

Tack! Det ser ju mycket bättre ut :idea::bow:
Ville liksom få till en speciell färg på halsen och sen blev det mest klottrigt när jag la på olika färger över varandra, men smet grejen funkade ju jättebra då :laugh:
Ska ta och prova att måla nått mer, det är ju superkul :D

ekorre.jpg

Ledsen, är sjuk och uttråkad och har dålig fantasi :p

Haha jaa ;)

Här kommer min bild som jag hållt på med sen 13 ungefär. Dock har jag surfat runt lite emellan :p
256vi53.jpg

men inspiration av ett foto (och Hamlet)
dg3uo7.jpg

Det är på min f.d medryttarhäst som jag saknar något enormt, när hon fick sin julklapp.

Lägger till denna, som jag rättat till ena bakbenet på och ändrat huvudet lite. Har dock inte ritat hela bilden "skarpare" än som jag lovade. :o
27078922.jpg

Guuud så fiin!:eek: har du ritat dem på "fri hand" eller har du ritat av någon bild eller så? sjukt snyggt med skuggningen o allt! en grej jag tänkte på, om man ska vara perfektionistisk, liite liten rumpa, kan jag tycka,. fast den ska kanske va så? apatjusig iaf!:D

Tack :p
Jättegulllig bild, ögat blev supersnyggt! :love:
Men munnen ser lite konstig ut, kanske snyggare om man "sätter ihop läpparna"? :idea:

kl

Tja, var det fler teckningar ni ville ha så..:D
Denna är riktigt färsk, gjorde den precis!
La inte ner så stor tid på den (..som synes:angel: 20 min typ).
pussen_37415852.jpg

Föreställer vår bortgångna hund Pussen.

Första gången jag ritar en hund f.ö! Tänkte börja öva på det nu:D

kl :)

jag bidrar med lite fler bilder ;)

Lite som jag kladdade på papper för en gångs skull :P
vrme-064_37450879.jpg

En svart häst som jag inte blev jättenöjd med.. var inte så noga ;)
svart-hst-klar_37450951.jpg

Okej, här kommer en från mig innan jag sticker till stallet!
Tog kanske 10-25minuter att göra och så har jag gjort om den "lite" på datan :P

27397497.jpg

Åh det såg jätte häftigt ut :D
Vad använde du för pennor eller färg eller sånt för att göra den? :)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023