Urinprov vid inskrivning..

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

rotfruktsblandning

Ja snart är det inskrivning och man ska ha med sig ett morgon urinprov.

Men hur mycket ska man ta med sig :o

Vi har 20ml provrör på jobbet med lock det är ju himla smidigt att ta med sig istället för att bära runt på en plastmugg :rofl:

Gör dom bara test med sticka eller behövs de mer urin :crazy:

Tänkte inte på att fråga de när jag bokade tid...
 
Sv: Urinprov vid inskrivning..

jag fick lämna urinprov där. Behövde inte ta med mig hemifrån.

men de skall bara ta en sticka, inte skicka iväg någonstans. Så 20ml borde räcka för din del.

Skall du dit sent på dagen?
 
Sv: Urinprov vid inskrivning..

Jag ska vara där kl 10 och min BM sa att jag skulle ta med mig från morgonen.

Jag klarar inte av att hålla mig till kl 10 när jag går upp vid 5 ;)
 
Sv: Urinprov vid inskrivning..

antar att du menar vid graviditet?? har jag rätt? Grattis i så fall :)
jag fick göra mitt urinprov där. och så fick jag ett jättejobbigt stick i armvecket (blodprov) usch jag som är så spruträdd :eek: men edt går säkert bra för dej :)
 
Sv: Urinprov vid inskrivning..

Klart du kan kissa hemma och ta med, det gör alltid jag på alla kontoller. Hade rör hemma till inskrivningen, och sedan ber jag alltid om ett nytt till nästkommande kontroll.

De gör bara testet med sticka, så ett rör räcker.
 
Sv: Urinprov vid inskrivning..

Jag älskar att ta blodprov ;) Tycker det är så himla läckert...du skulle se när jag tog ut min p-stav, BM var skitnervös och jag kollade nog mer än henne.

Får ta med 2 rör, ifall att. Det är ju ändå bara att hälla ut och kasta det som inte behövs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 173
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 546
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 245
Senast: Mkb
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 583
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp