Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken snygging!!
Måste ju ha hänt mycket! Tycker det är stor skillnad mot vad jag minns från de gamla före-bilder.
Jag ska mäta idag jag, men tror vi har ett nytt lägstarekord. Fick dra gjorden mer än tidigare igår =)
Och kolla maglinjen på den här bilden, jag börjar se lite ljus igen =)
![]()
Den där hästen gillar jag! Vad är det för ras?
funderade på om man kunde göra detsamma till bantningshästarna. Som min 2-åring som får sitt em hö o hösilage i dubbla hönät. Kan man inte blanda upp det med spån?
Alltså, rent spån givetvis, men blanda det typ i en skakpåse (Mc Hö o compani) med mer eller mindre spån så att hästen får pilla ut varenda strå utan att man behöver blanda in halm....? Förstår att inte alla hästar kanske äter men till dom som gör det tänker jag. Är det ofräscht? Tror ni det skulle kunna funka?
Är det en helknäpp idé?![]()
En welshponny. Sektion B men han är för stor (sekt B får ju vara max 137.5 cm i mkh, egentligen, den här herrn är ca 145 cm, och kanske växer lite till).
Jag ska mäta idag jag, men tror vi har ett nytt lägstarekord. Fick dra gjorden mer än tidigare igår =)
Och kolla maglinjen på den här bilden, jag börjar se lite ljus igen =)
![]()