Men kanske? min kompis har 8 hundar, varav tre aussies, så ni borde kunna ha någon gemensam nämnare?
Haha, japp
Fast, kompis är att ta i. Men hörs mycket på Instagram och ses på tävlingar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kanske? min kompis har 8 hundar, varav tre aussies, så ni borde kunna ha någon gemensam nämnare?
Har ni samma kompis så stämmer det att den va här. Jag lobbade för att blond hane skulle passa bra med övriga 8 hundar
Skulle aldrig hända med den reaktionen med pinnen här. Alvin stannar och lyfter på tassen och tittar på mig med hundögon vid minsta lilla på tassarna och när det är kallt ute och snö på vintern stannar han med jämna mellanrum och så måste jag massera. Men det känns ändå rimligt med hans små söta tassar. Milou beter sig som om han är döende om han har ett grässtrå på undersidan av tassen. FjantisarJag har fyra helt utslagna hundar här hemma. Vi har varit barnvakt åt mitt 5,5 år gamla gudbarn i ett dygn
Jisses vad hon har grejat med dem. Sitt, ligg, kom hit, följ med här, sitt, Floyd, sitt, Ladda, kom, Louie hämta benet, Finn sluta slicka på mig osv. Ständiga ljud och rörelser
Är glatt förvånad över Finn, som normalt är en hund med integritet, som har gått efter denna lilla unge hela tiden och låtit henne göra precis vad som helst. Han har haft riktig dyrkan i blicken!
Är också imponerad av Louie, som trots allt stim och stoj, mest suttit på sin lilla rumpa mitt i köket och lugnt tittat på kaoset. Han är verkligen en otroligt trygg hund!
Floyd lyckades få in en pinne i en baktass på kvällspromenaden i torsdags. Jag gick med en kompis och hennes tre hundar, och i början av prommisen skrek han till och haltade några steg, men sedan var det full fart igen. Förmodligen hade han väl så fullt upp att hålla koll på alla hundar att han inte hann känna efter, för jag upptäckte såret först när han kom haltandes igår morse
Typ 2 cm djupt, rakt in mellan två tår. Som tur var fanns där inget främmande föremål i och senorna verkar hela, så det är strumpa och tratt som gäller i en vecka innan återbesök.
Är så stolt över Milou, jag har haft honom i 1 år och 2 månader ganska exakt. Jag gick all in på att träna in en bra inkallning när han kom och det känns bra.
Nu 14 månader senare har Milou ALDRIG ignorerat en inkallning, aldrig sprungit fram till varken människor eller spännande andra hundar i skogen,inte hittat på orsaker att inte komma eller busat iväg på egen hand, han håller sig inom synhåll hela tiden för jag har en ganska liten cirkel han ska hålla sig inom när han är lös. Han är 100% på inkallning hittills. Inte ens i riktig unghundstid var det ett problem. Håller tummarna för fortsättning på samma sätt.
Det känns så bra och tryggt. Vågar ha honom lös och vet att han kommer. Däremot måste jag hålla koll för man vet ju inte hur andra hundar man möter är så han får aldrig gå fram. Brukar koppla när vi ser hundar, dumt med risker. Även när vi möter människor förutom i speciella sammanhang där man får kontakt med personen så kopplar jag honom eller går åt sidan typ ut i skogen så dom inte blir rädda även om jag litar på honom.
Idag blir det lyxbelöning i skogen, har fixat köttbullar. Länge sen nu.
Haha, kanske är det en självklarhet att dom kommer 100% av gångerna och håller sig sig så nära hela tiden så det kanske inte är så spännande för andra som för mig
Eter att ha skaffat en hund som inte knutit an till mig som jag är van vid - detär en lyx att de kommer på inkallning. I alla fall om det är samtliga gånger.Nora är precis likadan och jag känner mig precis lika stolt. Det är en sådan lyx för både matte och hund att hunden kan springa fritt.
Sen att hon ser ut såhär när vi ska gå in efter att vi busat ute på gården, det är en annan femma, haha.
Haha, ja det är nog ganska lyxigt. Bor i stan men även i skogarna är det mycket med folk och hundar så utan inkallning kommer man inte långt. Ja Milou springer tillbaka, vänder på en femöring och kommer i full fart. Jätte söt.Eter att ha skaffat en hund som inte knutit an till mig som jag är van vid - detär en lyx att de kommer på inkallning. I alla fall om det är samtliga gånger.
Torsten komer ...oftast. Och han funderar ofta en stund innan han lyder.
Ja det ger ju en extra positiv puff i hundlivet för både hund och ägare som du skriver när dom kan springa lösa. Även om man inte bor ute på landet.Nora är precis likadan och jag känner mig precis lika stolt. Det är en sådan lyx för både matte och hund att hunden kan springa fritt.
Sen att hon ser ut såhär när vi ska gå in efter att vi busat ute på gården, det är en annan femma, haha.
Alltså de ögonenJag tröttnade på att leta efter färdiga hundbäddar på ben till ett överkomligt pris så jag gjorde en egen. Spillvirke från takbytet, gamla sängben jag dumpster diveat från en skrotkontainer på jobbet för 3 år sedan och två möbeldynor i ett påslakan. Verkligen inget finsnickeri eller öht snyggt byggt men det fyller sin funktion och får godkänt av slutkund.
Visa bifogad fil 60430
Haha, japp
Fast, kompis är att ta i. Men hörs mycket på Instagram och ses på tävlingar
Skulle aldrig hända med den reaktionen med pinnen här. Alvin stannar och lyfter på tassen och tittar på mig med hundögon vid minsta lilla på tassarna och när det är kallt ute och snö på vintern stannar han med jämna mellanrum och så måste jag massera. Men det känns ändå rimligt med hans små söta tassar. Milou beter sig som om han är döende om han har ett grässtrå på undersidan av tassen. Fjantisar
Sitter strumpan fast bra? Hoppas han blir bra snart
Ja alltså, har man åtta hundar kan man ha nio?
Haha våra sambos är bästa vänner så vi hör mycket om varandra, men i regel ses vi sällan pga är alltid iväg på hundrelaterade saker när sambosarna ses
Haha, kan tänka mig att ni oftast är iväg på hundgrejer på olika håll