Går ut och lägger spår i gråvädret. Hunden är lycklig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte främmande för att svara på frågor eller diskutera via PM vill jag bara tilläggaAh, okej. Förstår bättre då när det inte är din egen hund. Och förstår givetvis att du inte vill diskutera vidare gällande denna hunden.
Jag fasar redan nu inför Briams vila. Räcker med vilan från i somras när han trashade en hel väggÄntligen är min ACD friskförklarad av veterinären och osteopaten efter incidenten när vi på cykel mötte en grannes ensamma lösa hund ute på grusvägen som kom farandes.
Min vovve fick en rejäl inflammation i sträcksenan vänster bak då hon klämde in benet mellan hjul och kedja och vred om benet.
Jag vet inte vem som är mest tacksam över att vi nu kan börja jobba igen. En ACD i koppelvila i en månad frestar på.
Då hade jag ändå lagt spår de flesta kvällar med matskål i slutet. Hjärngympa trodde jag skulle räcka, men men...Jag fasar redan nu inför Briams vila. Räcker med vilan från i somras när han trashade en hel vägg
Bara att maila dom med en bild på registreringsbeviset så fixar dom det snabbt De skrev fel på stamtavlan på en av mina importer en gång, inavelsgraden blev skyhögUpptäckte precis att det står fel födelsedatum på Emiron i hunddata, 2020-04-01 istället för 2020-01-04
Det trodde jag också, men nopeDå hade jag ändå lagt spår de flesta kvällar med matskål i slutet. Hjärngympa trodde jag skulle räcka, men men...
Hur lyckades ni få dem att sitta stilla (ser massa blooper-foton framför mig).Valparna växer som ogräs och idag har vi haft valpspekulanter på besök så då passade vi på att ta gruppfoto på dom. 5 veckor blev de i torsdags.
Visa bifogad fil 60121
Man tar dom när de är lite trötta, är flera personer och gärna placera dom på en liten höjd så de tänker en gång innan de hoppar ner. Sen håller man fast dom och har nedräkning och hoppas på det bästa när man släpper dom och hoppar/springer ur bildHur lyckades ni få dem att sitta stilla (ser massa blooper-foton framför mig).