F
Fruentimber
Grattis! (Men vilken tid det tagit med avläsningen? )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh en Almanza-vovve
Tack!Grattis! (Men vilken tid det tagit med avläsningen? )
Jajamen jag är trots allt ”born and raised” med Almanza-vovvar, så när jag väl tog mitt förnuft till fånga o köpte mig en egen flatte (efter några år med dalmatiner) så var valet enkeltÅh en Almanza-vovve
Låter som en jättebra idé. Jag märkte stor skillnad på min äldsta när vi började med nosework. Hans skällande minskade ordentligt.Efter några timmars gruvande anmälde jag mig till en nosework-kurs i januari.
Kanske kan jag få lite bukt med Torstens rastlöshet och träna hans skalle lite. Det jag hittar på räcker uppenbarligen inte.
Känns som en välbehövlig om än desperat grej.
Jättebra ju!Efter några timmars gruvande anmälde jag mig till en nosework-kurs i januari.
Kanske kan jag få lite bukt med Torstens rastlöshet och träna hans skalle lite. Det jag hittar på räcker uppenbarligen inte.
Känns som en välbehövlig om än desperat grej.
Jag röntgar armbågar, rygg och bog på alla mina egna hundar. Detta är en fodertik så det är inte jag som har bestämt. Uppfödaren röntgar bara ED på hanar. Överlag inte så vanligt att röntga ED på flattar.Hur kommer det sig att inte armbågarna röntgas? Görs det sällan på flyttar? Stort grattis till fint resultat!
Jag röntgar armbågar, rygg och bog på alla mina egna hundar. Detta är en fodertik så det är inte jag som har bestämt. Uppfödaren röntgar bara ED på hanar. Överlag inte så vanligt att röntga ED på flattar.
Ja, för att eventuella parningsförfrågningar kan kräva ED-röntgen vill inte utveckla det mer eftersom kenneln är outad i tråden, om det är okRöntgar bara ED på hanar? Vet du varför?
Han använder hjärnan hela tiden. Till fel saker...Jättebra ju!
Och tycker inte det är desperat, snarare grymt. Även en liten pappis kan behöva använda skallen tänker jag
Han använder hjärnan hela tiden. Till fel saker...
Det snurrar fort därinne och ibland går det fel. Som när han bestämde sig för att undersöka vad som fanns bakom tapeten. Det blir dyrt att åtgärda.
Jag har aldrig haft en så rastlös och energisk hund tidigare. Hoppas att få lite metoder att använda. Jag kan inget mer om detta än det jag ser på youtube.
Jag röntgar armbågar, rygg och bog på alla mina egna hundar. Detta är en fodertik så det är inte jag som har bestämt. Uppfödaren röntgar bara ED på hanar. Överlag inte så vanligt att röntga ED på flattar.