Jag misstänkte det eftersom Hoffar ofta har den färgen men fick inte ihop bokstäverna då jag tänkte Black and Tan hela tidenSvart med tan skulle jag gissa på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag misstänkte det eftersom Hoffar ofta har den färgen men fick inte ihop bokstäverna då jag tänkte Black and Tan hela tidenSvart med tan skulle jag gissa på.
Haha, fick tänka ett varv jag med - för vi säger ju black and tan hos dobermann med (eller ja. Vi säger ju oftast bara svart, tan ingår ju alltid så)Jag misstänkte det eftersom Hoffar ofta har den färgen men fick inte ihop bokstäverna då jag tänkte Black and Tan hela tiden
Han är nyligen fri röntgad gällande HD och ED.Hälta efter fysisk aktivitet som blir värre efter vila hade nog gjort mig orolig för artros, med tanke på att det är ett framben hade jag nog tänkt ED. Inget otänkbart på en stor hund, speciellt en hane då de är oftare drabbade än tikar.
(Jag hade alltså varit extra uppmärksam och försiktig, och bokat tid hos veterinär för koll!)
Grattis vad kul!
Vad betyder SMT?
Hos hoffarna säger vi svart med tecken och inte tan men det är ju samma sakSvart med tan skulle jag gissa på.
Hoppas allt fortsatt bra!Vi är visst inte klara. Det kom en hane till och jag tror det är nån till kvar.