Klyv med yxa, betydligt lättare än med såg.Vi råkade få hem en 4 kilos betongkloss av färskfoder istället för den mindrefår väl stå som ett fån och såga loss bitar, han äter inte ens 100g om dagen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klyv med yxa, betydligt lättare än med såg.Vi råkade få hem en 4 kilos betongkloss av färskfoder istället för den mindrefår väl stå som ett fån och såga loss bitar, han äter inte ens 100g om dagen
![]()
Funderade på det men har tyvärr inte förutsättningarna för det i min lilla studentlägenhetKlyv med yxa, betydligt lättare än med såg.
Funderade på det men har tyvärr inte förutsättningarna för det i min lilla studentlägenhet![]()
Du har RÄDDAT mina armar!!!Skruvmejsel och hammare funkar också.
Jag råkade beställa hem 15 kg färskfoderVi råkade få hem en 4 kilos betongkloss av färskfoder istället för den mindrefår väl stå som ett fån och såga loss bitar, han äter inte ens 100g om dagen
Har du möjlighet att ha en större frys?Jag råkade beställa hem 15 kg färskfoderFast i bollar, men jag fick tömma hela frysen, har en så där halv frys, och slänga all min mat som jag inte hann äta upp så nu har jag ett litet fack för typ grönsaker och lite smått ätbart resten är Trassels och Milous mat. Kommer definitivt inte köpa hem så här mycket igen. Men trots all mat måste jag köpa mer för dom där 15 är valpmat och på tok för mycket kalorier för Milou så han har sin egna. Den räcker några dagar till så får köpa mer efter helgen. Det är nackdelen när man har så liten frys. Att få plats med både sin mat och hundarnas.
Det borde finnas hundtvätt där en bokar en timmas tvätt av hund i ett upphöjt badkar och där det finns fön mm
Så en slipper the chaos hemma med hår, hår, blöta handdukar, hår
Sett de finns i andra länder men aldrig sett det finns nått i sverige?
Det finns! I Malmö gick jag tidigare till ett suveränt litet ställe som tyvärr försvunnit, men Dogman har i vissa av sina butiker. Med två pälsiga hundar är det främst fönen som jag är ute efter men det är nice med badkar i arbetshöjd och att slippa klogga igen avloppet med päls hemma.Det borde finnas hundtvätt där en bokar en timmas tvätt av hund i ett upphöjt badkar och där det finns fön mm
Vi har det på mitt jobb precis norr om Sthlm. Finns i de flesta Dogman-butiker. Supersmidigt.Det borde finnas hundtvätt där en bokar en timmas tvätt av hund i ett upphöjt badkar och där det finns fön mm
Finns också på Sea hund och katt, https://seahundochkatt.se/hundtvatt/Vi har det på mitt jobb precis norr om Sthlm. Finns i de flesta Dogman-butiker. Supersmidigt.
Finns lite överallt i Sverige med ,prova att googlaDet borde finnas hundtvätt där en bokar en timmas tvätt av hund i ett upphöjt badkar och där det finns fön mm
Finns lite överallt i Sverige med ,prova att googla![]()
Finns inte arken zoo där du bor?Jag har googlat och hittade bara där en köper tjänsten av djuraffären. Alltså att en själv inte får nyttja utrustningen
Linköping bor jag i
Finns flera i Stockholm, brukar kallas typ Wash and GoDet borde finnas hundtvätt där en bokar en timmas tvätt av hund i ett upphöjt badkar och där det finns fön mm
Fick upp det här när jag googlade självtvätt hund Linköping.Jag har googlat och hittade bara där en köper tjänsten av djuraffären. Alltså att en själv inte får nyttja utrustningen
Linköping bor jag i
Enligt googlande så erbjuder de inte självtvätt i LinköpingFinns inte arken zoo där du bor?
Där brukar finnas självtvätt av hund för 199kr![]()
Okej kanske är olika i olika städer då här finns det självtvätt på arken och ett annat ställe som jag inte minns vad det heter just nuEnligt googlande så erbjuder de inte självtvätt i Linköping