OMG!!!
Ska inte klaga på labbens eviga fällannde längre.
Får vi ingen efter-bild på hunden?
Det är inget kvar av den efter den där fällningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OMG!!!
Ska inte klaga på labbens eviga fällannde längre.
Får vi ingen efter-bild på hunden?
Japp, så håll lite koll så det inte blir för mycket - då kan det bli mjölkstockning.Fråga, kan tikar börja producera mjölk under skendräktighet?? Jag har aldrig haft tik så jag är total noobie när det kommer till sånt.
Hennes två bakersta tuttar är svullna och det kommer mjölkig vätska ur dem, men bara dem. Alla andra är som vanligt. Så hon ligger och slickar frenetiskt på dem två om jag inte säger ifrån.
Fråga, kan tikar börja producera mjölk under skendräktighet?? Jag har aldrig haft tik så jag är total noobie när det kommer till sånt.
Hennes två bakersta tuttar är svullna och det kommer mjölkig vätska ur dem, men bara dem. Alla andra är som vanligt. Så hon ligger och slickar frenetiskt på dem två om jag inte säger ifrån.
Japp, så håll lite koll så det inte blir för mycket - då kan det bli mjölkstockning.
Försöker säga till henne när hon är där och grejar. Är det något jag ska göra, eller det går över av sig själv?Ja det kan dom.
Det kommer gå över - öka lite på motionen om hon vill. Ju mer hjärngympa och motion hon får, desto mindre tänker hon på kroppen. Men inte alla tikar vill och då kan man inte tvinga dom. Det brukar lätta efter några veckor.Försöker säga till henne när hon är där och grejar. Är det något jag ska göra, eller det går över av sig själv?
@russinbulle har gett dig bra tips.Försöker säga till henne när hon är där och grejar. Är det något jag ska göra, eller det går över av sig själv?
Nepp ingen leksaks adoption. Hon bara sover bort dagarna i soffan och slickar på mjölkjuvrena med jämna mellanrum. Måste putta ut henne bara för att få henne att kissa så någon ökad motion verkar hon inte alls vara intresserad av även om Bobber nästan kissar på sig av glädje när jag vill hitta på något.@russinbulle har gett dig bra tips.
Öka motionen och ge ev Galastop. Har hon leksaker m pip i eller nallar som hon adopterar så ta bort dom.
Än har hon inte konverterat till nakenhundDet är inget kvar av den efter den där fällningen
Den lilla svarta har löst det genom att gnaga ett knytnävsstort hål i deras aktivitetsboll. Mycket lättare att lägga in godis visserligen men ja..Måste bara dela med mig av den här videon på Svansson.
Hittade honom såhär förut idag med sin aktivitetsboll, varför jaga efter den och anstränga sig mer än nödvändigt liksom?
Det är också ett helt rimligt sätt att lösa det påDen lilla svarta har löst det genom att gnaga ett knytnävsstort hål i deras aktivitetsboll. Mycket lättare att lägga in godis visserligen men ja..
Jag trodde mister-strimlar-en-tennisboll-på-under-minuter var illa men denna, hon förstör leksaker han inte klarat av att förstöra på 7 år. Absolut en anledning att istället satsa på en Retriever.Det är också ett helt rimligt sätt att lösa det på
Svansson har aldrig varit en förstörare (vi har fortfarande kvar hans första leksak, mer än åtta år senare) så den lösningen skulle aldrig vara ett alternativ
Men snälla, har du bott under en stenVarit på fika/passivitetsträning på ny klubb. Där fanns en liten och nätt bruksschäfer-tik som var hur söt som helst . Tanken börjar föresväva mig att det är E-schäfrar som jag inte gillar. Se vad du ställer till med, @GardenAngel!
Ja. Aldrig någonsin sett en bruksschäfer "live", bara dessa groteska kolosser. Mvh, ny på hund.Men snälla, har du bott under en sten
Det skiljer rätt mycket både i exteriör för övrigt och i vikt mellan typerna. Exteriörtypen ska ju egentligen också ligga på samma vikt som brukstypen men gör det sällan. Och rasstandarden tillåter avvikelser om de står i propotion till hundens exteriörJa. Aldrig någonsin sett en bruksschäfer "live", bara dessa groteska kolosser. Mvh, ny på hund.