Ja, det får du fanimej göra. När jag åker rulltrappa är jag rädd att mina matkassar ska fastna. Jag skulle aldrig våga ge en hund förtroendet att avgöra när den ska parera sista steget. Alldeles för stor risk.Urk. Lovar bära DÅREN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det får du fanimej göra. När jag åker rulltrappa är jag rädd att mina matkassar ska fastna. Jag skulle aldrig våga ge en hund förtroendet att avgöra när den ska parera sista steget. Alldeles för stor risk.Urk. Lovar bära DÅREN.
Ja, det får du fanimej göra. När jag åker rulltrappa är jag rädd att mina matkassar ska fastna. Jag skulle aldrig våga ge en hund förtroendet att avgöra när den ska parera sista steget. Alldeles för stor risk.
Kära buke. Jag äger numera en jaktchampion
BraTanten kunde liksom allt. Hon klev på och stod still, sen klev hon snyggt av.
Hon åkte motorbåt, skoter och motorcykel också...
Jag bär. LOVAR.
Grattis!Kära buke. Jag äger numera en jaktchampion
Är det sthlms regler? Har aldrig sett sådana här.
Alltså. jag förstår hur fluffiga hundar och hundar med långa klor kan fastna men jag fattar inte vad de skulle fastna med annars.
Och klor verkar ju hundar dra av sig på rätt många andra sätt iom hur vanligt det är. Verkar vara rätt få som gör det i rulltrappor. Personligen tar jag hellre risken än springer runt och letar hissar på olika tågstationer.
Är det sthlms regler? Har aldrig sett sådana här.
Alltså. jag förstår hur fluffiga hundar och hundar med långa klor kan fastna men jag fattar inte vad de skulle fastna med annars.
Och klor verkar ju hundar dra av sig på rätt många andra sätt iom hur vanligt det är. Verkar vara rätt få som gör det i rulltrappor. Personligen tar jag hellre risken än springer runt och letar hissar på olika tågstationer.
Den här typen av skyltar och liknande ser jag på så gott som varenda rulltrappa jag ser/åker oavsett stad.
@AraSlei: Givetvis inte gilla på att du är sjuk men det lät trevligt med Otis-mys
Haha enligt skk ska hon ligga på 25-30 kg, enligt ägaren så ligger hon just nu på 43 kg.Kan inte se bilden.
Edit: Nu fungerade den. Hon kanske har nytta att bli av med något hekto, ja
Haha enligt skk ska hon ligga på 25-30 kg, enligt ägaren så ligger hon just nu på 43 kg.
Vad är det för ras? Hon ser dräktig ut på bildenHaha enligt skk ska hon ligga på 25-30 kg, enligt ägaren så ligger hon just nu på 43 kg.
Typ så såg jag också ut. Inte lätt när man inte klarar av att stå emot svältande hund ögon Men nu är det bantning på schemat.