Hon är en Plott.Vad är det för ras? Hon ser dräktig ut på bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är en Plott.Vad är det för ras? Hon ser dräktig ut på bilden
Mao så har du nästan fått 2 hundar till priset av enHaha enligt skk ska hon ligga på 25-30 kg, enligt ägaren så ligger hon just nu på 43 kg.
Haha jasåklart att jag inte tänkt på det innan Sicket klippMao så har du nästan fått 2 hundar till priset av en
Den här typen av skyltar och liknande ser jag på så gott som varenda rulltrappa jag ser/åker oavsett stad.
Kollade just på köpcentret där jag var och handlade, där satt den också.
Den här typen av skyltar och liknande ser jag på så gott som varenda rulltrappa jag ser/åker oavsett stad.
Vi har lika dana sängkläder fast vi har i lilarosa.....
Är inte mina utan ägarens. Eller fd ägarens kanske man ska säga. Eller... ahh du fattarVi har lika dana sängkläder fast vi har i lilarosa.....
Visst äääälskar vi våra hundarSuck, skulle klippa Otis klor lite snabbt nu och ser att jag missat att han spräckt en klo på vänster fram Troligtvis under jakten i söndags. Jag däckade ju i 39,5 graders feber när jag kom hem och missade helt enkelt klon då.
Det ser ut som att han fläkt upp den, men han är inte öm om man klämmer på den. Pulpan ligger lite halvt blottad och trycker man in där så är han öm så klart.
Avvakta?
Åh, och under tiden jag skrev det här sprang han och pissade där jag torkade upp lite blod från Ladda i morse Löptik + valp + stissig Otis + influensa/halsfluss hos matte är ingen bra kombination. Hade inte P haft med Ladda och Floyd på jobbet och kastering är inplanerad för Otis till hösten hade jag nog fått en hjärtinfarkt just nu.
Visst äääälskar vi våra hundar
Välkommen återMvh, har gnällt klart nu
Välkommen åter
Så länge det inte är infekterat hade jag inte gjort ett dyft. Kanske lindat med lite vetflex vid promenader för att stoppa smuts.Det ser ut som att han fläkt upp den, men han är inte öm om man klämmer på den. Pulpan ligger lite halvt blottad och trycker man in där så är han öm så klart.
Avvakta?