Uppdatering- och snackistråd 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev lite förvånad att den låstes, tyckte inte vi var så mycket värre än vanligt. ;)
Samma här, faktiskt. Däremot tyckte jag att det var väldigt bra att den andra låstes och rensades. Det är rena stalkingen att leta upp nån på ett delforum där man inte skrivit en rad innan, för att läxa upp henne mitt i natten i en tråd som redan singlat ner. För jäkla dåligt.

Samma här, faktiskt. Däremot tyckte jag att det var väldigt bra att den andra låstes och rensades. Det är rena stalkingen att leta upp nån på ett delforum där man inte skrivit en rad innan, för att läxa upp henne mitt i natten i en tråd som redan singlat ner. För jäkla dåligt.
Ja verkligen!

Sitter och kollar på Horse & country och har precis hittat en serie som heter Come bye! Första avsnittet är iaf irländska mästerskapen (tror jag..?) i vallning, vet inte om hela serien är om tävling kanske. Mycket roligt att titta på, även fast jag inte kan något. 15 avsnitt á 50 min. Fredagen är räddad! :D

Sitter och kollar på Horse & country och har precis hittat en serie som heter Come bye! Första avsnittet är iaf irländska mästerskapen (tror jag..?) i vallning, vet inte om hela serien är om tävling kanske. Mycket roligt att titta på, även fast jag inte kan något. 15 avsnitt á 50 min. Fredagen är räddad! :D
Åh, finns det online? :D

Klippet är underbart :love: , men jag tycker det är sååå tråkigt när någon snor nåns klipp och lägger upp det på YT/annan del av internet som sitt eget (hunden och ankan är svenska och jag känner uppfödaren/ägaren).
Nej, så är det ju på internet, folk snor hejdlöst. Det gillar inte jag heller.

Kommentatorn gör hela serien värd att se :D Så gubbig och torr, dvs precis i min smak. Det spöregnar under tävlingen och då sa han "it's an underwater sheepdog". Jag tantfnissade och bestämde mig för att se alltihopa.

Men visst är det fascinerande att se sport-sändningar om vallning? :D

Jag hittar det inte på H&C, och det går bara att se saker om man är betalande medlem?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: inverterad
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 645
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka