Meh! Sätt igång och skriv! Behövs mer än mitt eviga tjat om valpen som inte ens är här änHar inte vågat mig in i den ännu .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh! Sätt igång och skriv! Behövs mer än mitt eviga tjat om valpen som inte ens är här änHar inte vågat mig in i den ännu .
Japp och ta pastan. Finns tabletter med, men då får man ge 4 gånger per dag - pastan räcker en gång per dag och bara blanda i matenKör på det du sa Finns canikur på vanliga apotek?
Japp och ta pastan. Finns tabletter med, men då får man ge 4 gånger per dag - pastan räcker en gång per dag och bara blanda i maten
Kör några dagar - åtminstone 3 då den haft problem ett tag nu. Sen sparar ni resten som reserv om den behövs någon annan dagKöpte dock tabletterna.. Ska vi använda upp alla? Hon på apoteket sa att det kan räcka att ge någon dos så hon har fått en nu ikväll (4 tabletter). Men då ska vi ge hela "kuren" alltså?
Kör några dagar - åtminstone 3 då den haft problem ett tag nu. Sen sparar ni resten som reserv om den behövs någon annan dag
Aha, det är så pass. Men ge det du har och så får du se sen om du behöver skaffa mer eller inte Jag har ofta en tub med Canikur-pasta hemma ifall det skulle behövas någon gång. Kanon att ha i "apoteket" om hunden skulle äta något fuffens Jag har dock små hundar, så det går inte åt speciellt mycket dom gånger det behövs.Det var 12 tabletter i förpackningen och hon får 4 per dos som ska ges med 8h mellanrum, så blir att hon fått i 1,5 dag när kuren är slut. Tror du jag behöver köpa en till förp. ?
Så skönt att det är bättre! Om fiberhusk behövs hela tiden för att hålla magen bra så skulle jag utan tvekan kika på ett foderbyte.Vad glad man kan bli för lite bajs!
3e högen i rad som är av bra konsistens!!
Kan man fortsätta ge fiberhusk i maten eller är det något man bara ska ge vid lös/hård mage?
Så skönt att det är bättre! Om fiberhusk behövs hela tiden för att hålla magen bra så skulle jag utan tvekan kika på ett foderbyte.
Du kan fortsätta ge fiberhusk utan problemVad glad man kan bli för lite bajs!
3e högen i rad som är av bra konsistens!!
Kan man fortsätta ge fiberhusk i maten eller är det något man bara ska ge vid lös/hård mage?
Fy vad tråkigt med MiniSommaren har funnits här i augusti - skönt som tusan, men trist att min tidigare franska hjärtmaskdrabbade Mini har fått så jobbigt med värme. Hennes pajjade lungor gör att värme blir jobbigt och det även när det inte är så himla varmt. 15 grader i skuggan i morse när vi gick ut och hon flåsade och flämtade när inte ens den tunga och högdräktiga Polly flåsar. Få se vad veterinären säger om jag kan ge något stödjande dom dagar det är som värst - vi har ju inhalatorn kvar Kortisontabletter vill jag inte ge nu när vi har slutat med dom, för hon får så enorma biverkningar av det. Vår och höst är inga problem, men värme gör att hon får jobbigt och troligtvis kommer även vintern bli jobbig och det blir riktigt kallt. Så trist med en ung och pigg hund som bara är 4,5 år att lungorna ska göra livet surt för henne.
Polly går omkring och ser ut som Mamma Mu, med magen hängandes och vaggandes när hon går. Har grävt lya i min trädgård bakom en stor klängväxt, så jag fick hägna in - annars är hon snart under staketet. Nästa vecka blir en spännande vecka