Tänker på er och håller tummarna! @Red_Chili
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna att operationen imorgon går braNu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.
Nu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.
Nu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.
Stor kram! Fortsätter hålla tummar och tassar för din fina Aysu Jag kan ingenting om var de bästa hundkirurgerna finns, men visst borde de vara skickliga på Strömsholm?! Andas, försök vila och låt dina vänner hjälpa digNu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.
Även vi häller tassar o tummar. KramNu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.
För vad det är värt så jobbar jag två minuters gångväg från djursjukuset Strömsholm så tveka inte att hojta till om det är något jag kan göra.