Uppdatera vidare, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.

Nu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.

Stackars, stackars er :cry: Vi håller alla tummar och tassar vi kan för att dom får ordning på det och att hon blir bra! Kram!

Stor kram! Fortsätter hålla tummar och tassar för din fina Aysu :heart Jag kan ingenting om var de bästa hundkirurgerna finns, men visst borde de vara skickliga på Strömsholm?! Andas, försök vila och låt dina vänner hjälpa dig :heart

Lider med er. Vi håller tummarna för att det går bra med operationen imorgon. Frivillig kram. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 544
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 104
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka