@Red_Chili Usch vad hemskt. Hoppas och håller tumme att Aysu blir bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte varit så aktiv på buke på ett tag, livet har kommit emellan liteJo, men jag har inte sett henne på ett tag. Tack för ditt svar! Nu har jag en liten bild. Jag skulle också behöva känna nån med rasen. Men jag tänkte åka och kolla på LC i sommar i alla fall.
Håller tummarna!Nu är jag på väg tillbaka. En vän kör. Aysu är kvar på Strömsholm. Hon är röntgad och det ser inte alls bra ut, men de ska försöka operera imorgon... Uppdaterar mer sedan. Gråter så mycket att jag inte ser riktigt jag skriver.
Tack. Jag hoppas verkligen att det blir bra... Jag har såklart hunnit fundera en miljard gånger på om jag hade kunnat göra något annorlunda, men nej. Vi höll oss till våra vanliga rutiner, banan var helt ok, vädret var bättre än många gånger tidigare, Aysu är i bra kondition osv. Och att inte låta dem springa, det är ju absolut inte ett alternativ.De är så himla duktiga på att laga skador nu för tiden @Red_Chili, så även om det tar tid med rehab så brukar det absolut gå att ge hundarna ett aktivt liv även efter skador. Jag förstår att det känns svart och hopplöst, men nu är hon i händerna på folk som har god chans att hjälpa henne Vi som har hundar som jobbar i hög fart med snabba svängar utsätter dem ju också för stora risker - men glädjen de upplever är obetalbar och värd allt.
Boss slet sönder ett knä för flera år sedan, han märker ytterst sällan av det numera och lever ett helt obehindrat liv. Jag har så många glädjehistorier om krossade och skadade leder, det kan bli jättebra det med!
Tänker på er, håller tummarna för att allt ska bli bra.
Jag jobbar på RidsportförbundetSuper OT just nu, men var jobbar du?
Jag har bott på Strömsholm.
Jag jobbar på Ridsportförbundet
@Red_Chili Vilken hemsk läsning. Jag vet hur fruktansvärt det känns att behöva lämna en trasig/sjuk hund i någon annans händer utan att kunna vara med och hjälpa till. Det är vidrigt.
Men med tanke på att du åkte in direkt och hon är på en av sveriges bästa ortopediska enheter gör att det känns som om hon kommer klara detta också! Tänker på er