Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vara hundvakt/dagmamma åt en husky framöver. Hon är en super trevlig hund men ligger högt i energi vilket jag upplever att hon kanske inte får utlopp för. Tips på övningar?
Lägga ut ett spår? Cykla med hunden om den är frisk och tillräckligt gammal?
Tack! Det ska jag, även om det inte går braLycka till! Lova att berätta hur det gick
Åh, nu blev jag jättenyfiken Var det en von Erikson?Synd att ni inte kunde stanna längre för ni missade en ascool Aridalterrier
Åh, nu blev jag jättenyfiken Var det en von Erikson?
Det var en von Erikson. Det är från den kenneln jag vill ha en airedale om några år.Minns inte men kolla på Schägerslagets hemsida. Starlistan finns där
Det var en von Erikson. Det är från den kenneln jag vill ha en airedale om några år.
Det kan jag mycket väl tänka migDen var svincool. Men det var nära att det sket sig på första bettet i skyddet, han ville inte släppa. Blev ett dubbelkomando och han släppte på håret. Pigg i betten. Inte så glad i att släppa a la terrier
Han såg ut som ett får. Ett attackfår. En trimning hade inte skadatDet kan jag mycket väl tänka mig
Lyckost dig som fick se honom!
Han såg ut som ett får. Ett attackfår. En trimning hade inte skadat
Du har inga bilder? Jag vill se ett attackfår!
Nä jag fotatde inget tyvärr. Men googla attackfår så kommer det nog upp en bild på hunden
Tyvärr inga attackfår
Attacktacka