Aysu allvarligt knäskadad på lc. Vi är på väg Strömsholm nu. En vän kör. Håll tummarna för henne
Nej håller tummarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aysu allvarligt knäskadad på lc. Vi är på väg Strömsholm nu. En vän kör. Håll tummarna för henne
Vi håller alla tummar o tassar!Aysu allvarligt knäskadad på lc. Vi är på väg Strömsholm nu. En vän kör. Håll tummarna för henne
Åh Håller tummarna!Aysu allvarligt knäskadad på lc. Vi är på väg Strömsholm nu. En vän kör. Håll tummarna för henne
Oohh nej Håller alla tummar vi kan uppbåda. Vad hände??
Jag som glatt tänkte tjoa att du ju är i mina hemtrakter.
Hoppas det går bra och hon repar sig från skadan så snart hon kan.
Nej vad tråkigt Håller verkligen tummarna att det går bra!
Nej, så tråkigt Håller tummar och tassar!
Vad jag förstår så gick hon omkull i en kurva - läste på FB
Nej håller tummarna!
@Red_Chili Åh nej, håller tummarna!
Vi håller alla tummar o tassar!
Åh Håller tummarna!
Är ni inte framme än alltså ? Hur långt har ni till Strömsholm från där ni är ?Hon gick omkull i en kurva. Tydligen skulle de lägga om banan efter att tikarna sprungit klart. Aysu har ett litet sår på knät som blöder en del, knät känns trasigt (jag fick panik av att känna på det så jag har inte undersökt så noga). En veterinär fanns på plats, gav rimadyl intravenöst och pratade med de på Strömsholm om vad han tänkte men jag minns inget. Aysu sover nu. Vi är fortfarande i bilen och jag är för tillfället lugn, har väl accepterat att jag inte kan göra mer just nu.
Positivt är att alla är oerhört hjälpsamma. Ebrah är kvar på tävlingen hos vänner och ligger på 2a-plats efter första loppet, en ynka poäng från 1an och med ett stort glapp ner till de andra. Kan hon bara koppla av och ha energi till lopp 2 så kan det gå riktigt bra. Känns dock förjävligt att lämna iväg henne...
Härligt att det går mycket bättre! Det är ju inte roligt att behöva gå och passa på sina djur hela tiden.
Usch fytusan, jag håller tummarna att allt går bra med Aysu!Hon gick omkull i en kurva. Tydligen skulle de lägga om banan efter att tikarna sprungit klart. Aysu har ett litet sår på knät som blöder en del, knät känns trasigt (jag fick panik av att känna på det så jag har inte undersökt så noga). En veterinär fanns på plats, gav rimadyl intravenöst och pratade med de på Strömsholm om vad han tänkte men jag minns inget. Aysu sover nu. Vi är fortfarande i bilen och jag är för tillfället lugn, har väl accepterat att jag inte kan göra mer just nu.
Positivt är att alla är oerhört hjälpsamma. Ebrah är kvar på tävlingen hos vänner och ligger på 2a-plats efter första loppet, en ynka poäng från 1an och med ett stort glapp ner till de andra. Kan hon bara koppla av och ha energi till lopp 2 så kan det gå riktigt bra. Känns dock förjävligt att lämna iväg henne...
Är ni inte framme än alltså ? Hur långt har ni till Strömsholm från där ni är ?
Håller en stenhård tumme det inte är åt helsicke med knät
Det var ungefär en timmes bilkörning trots högt tempo. Mycket glad åt att Aysu fick rimadyl redan på tävlingen. Nu har vi röntgat henne. Tur att hon inte väger så mycket, för benen bär henne inte... Hon är trots allt detta hur snäll som helst och det behövdes bara en röntgenbild. Nu väntar vi på veterinär. Väldigt mycket väntan idag... mitt i allt är jag samtidigt otroligt tacksam för all hjälp och erbjudanden om hjälp. Folk kan verkligen vara underbara när det behövs.