R
Raderad medlem 94602
Volpino italiano?
JAAAA....Den var det ja!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Volpino italiano?
Vi funderar på att åka till Hundstallet idag, som har öppet hus. Helt livsfarligt. Tror det är en dålig idé eftersom vi inte kan skaffa en till hund nu och när det väl är dags har jag tänkt mig en renrasig valp... Men det vore kul att se hur de jobbar (har inte sett Bagges hemlösa hundar pga har bara 3G i nuläget) och husse vill gärna ha en "rescue". Får se om jag kommer hem som ett vrak eller om vi hamnar på varenda intresselista de har
Ta den stora Buster! Det är nödvändigt att han blir en bukehund så att jag får följa honom. Sambon och jag är lite kära i honom, men är inte läge för någon till hund hos oss just nu.
Åh vad fin han var! Tror dock inte han och Kosmos hade trivts så bra ihop så ni får behålla honom
Det kan du fetglömma Förutom att jag inte ska ha hund så går jag inte igång på honom alls. Det finns finare. @kittin får ta honom.Tusan.
Försöker hetsa @mandalaki till att köpa Buster, men jag är inte så övertygad om att det går bra.
Stackars hundar!Åh herregud vad mycket folk det var. Helt galet! Vi knökade oss fram till shoppen, köpte en sele för 40 pix, tog en titt på den lååååånga kön in till själva hundstallet och sen gick vi därifrån. Varken jag eller min man ville köa i en evighet för att titta på hemlösa hundar i burar när vi inte har möjlighet att ta hem någon i nuläget... Kändes liksom inte värt den extra stressen för varken oss eller voffarna. Hoppas i alla fall att de får in massor av pengar!
Tror inte någon kom hem med nån hund idag, har för mig att de skriver på sajten att man inte kan komma dit och peka ut en hund. Man får ansöka och bli bedömd.Åh herregud vad mycket folk det var. Helt galet! Vi knökade oss fram till shoppen, köpte en sele för 40 pix, tog en titt på den lååååånga kön in till själva hundstallet och sen gick vi därifrån. Varken jag eller min man ville köa i en evighet för att titta på hemlösa hundar i burar när vi inte har möjlighet att ta hem någon i nuläget... Kändes liksom inte värt den extra stressen för varken oss eller voffarna. Hoppas i alla fall att de får in massor av pengar!
Tror inte någon kom hem med nån hund idag, har för mig att de skriver på sajten att man inte kan komma dit och peka ut en hund. Man får ansöka och bli bedömd.
En av de massor med småhundar och en husky som söker hem ?Jag har gjort årets gods gärning och mailat polisen ang några :vi söker hem hundar.
Och även påtalat att den ena rasen inte är den rasen
Får väl se om jag duger som hundägare.
JappEn av de massor med småhundar och en husky som söker hem ?
Ajdå! Ja det var tråkigt vi inte kunde ses. Jag var där ett par timmar med @TheaH och vi hann träffa @Voff.Skulle åkt till Schäferslaget och träffat @Wingates och @Voff idag men den inneboende som för tillfället kallar mig inkubator satte feting stopp för det Så fort jag rör mig får jag sammandragningar som innebär ett uff från mig, vilket innebär ett voff från Bobber och en stor sliskig puss och mys från tant Karin.
Så där rök mina dagsplaner...
Det är alltså en fralla och inte en boston
Ja eller en fralla-Boston mix möjligen,men troligast en fralla, jag har en likadan som många tror är en Boston pga teckningen.Det är alltså en fralla och inte en boston