Uppdatera vidare, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20170512_014455_023_zpsaerjpdqu.jpg

Klumpedumpes mage en vecka efter operationen. Det läker jättefint och hon bryr sig inte alls om såret så hon slipper den dumma tratten. :up:

Om ett par timmar ska Valkyria röntgas. Är skitnervös men det är ändå skönt att kika lite så kanske jag kan sluta noja sen.
Skälet till nojan är att uppfödaren för ett tag sedan fick ta bort en sexmånaders (import) valp pga att höfterna var förskräckliga och givetvis tycker jag att hon rör sig precis likadant som han gjorde.

Om ett par timmar ska Valkyria röntgas. Är skitnervös men det är ändå skönt att kika lite så kanske jag kan sluta noja sen.
Skälet till nojan är att uppfödaren för ett tag sedan fick ta bort en sexmånaders (import) valp pga att höfterna var förskräckliga och givetvis tycker jag att hon rör sig precis likadant som han gjorde.

Phu höfter och armbågar såg exemplariska ut så nu är det bara att köra vidare och försöka att inte överanalysera allt hela tiden.

Vi sitter och diskuterar hundraser och ålder och jag har glömt vad den där lilla vita fluffrasen...en spets..som nan bli jättegammal heter. Hjälp mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 552
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 105
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat