Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni i era tävlingsmappar? Jag har ju bara registreringsbeviset med vaccinationsintyg och tandintyg att stoppa in än så länge
Men oj! Men dettahar inte med din hundönskan överlag attgöra hoppas jag??Ser ut som att jag riskerar att bli ensam utan att ens nämna schäfer för min nuvarande sambo. Så nu gäller det att tänka om i livet och fundera på hur jag ska göra med hund.
Ser ut som att jag riskerar att bli ensam utan att ens nämna schäfer för min nuvarande sambo. Så nu gäller det att tänka om i livet och fundera på hur jag ska göra med hund.
Men oj! Men dettahar inte med din hundönskan överlag attgöra hoppas jag??
Men vad är det som händer?
Stor kram!
Men gud är det KRIG eller vad händer??Fick upp den här videon igår från en lydnadstävling för ett par år sen och delade den igen. Kommer aldrig glömma den tävlingen ! Ljud på när ni tittar är ett måste
Snacka om att man har en skottfast hund !
Men gud är det KRIG eller vad händer??
Fick upp den här videon igår från en lydnadstävling för ett par år sen och delade den igen. Kommer aldrig glömma den tävlingen ! Ljud på när ni tittar är ett måste
Ohh herre gud! Hoppas ni fick pluspoäng för det Och som sagt, bara det att göra sig hörd och höra TL. Jag som hör lite halvdåligt innan hade inte klarat detFick upp den här videon igår från en lydnadstävling för ett par år sen och delade den igen. Kommer aldrig glömma den tävlingen ! Ljud på när ni tittar är ett måste
Ohh herre gud! Hoppas ni fick pluspoäng för det Och som sagt, bara det att göra sig hörd och höra TL. Jag som hör lite halvdåligt innan hade inte klarat det
Vi bor nära ett militärt övningsfält nu, så nästa hund ska få vänja sig i god tid. Nuvarande kissar på sig om vi är ute och går i närheten och de drar igång sådana salvor
Så jävla fint. Vilken hund!
Tävlingsmapp??? Har registreringsbeviset med vaccinationer i handskfacket på bilen, och medlemskorten avfotograferade/nedladdade i mobilen. Till vad behövs en tävlingsmapp?Vad har ni i era tävlingsmappar? Jag har ju bara registreringsbeviset med vaccinationsintyg och tandintyg att stoppa in än så länge
Jag har ingen egen bil, min mobil är DEFINITIVT inte pålitlig nog för att ha medlemskortsbilder, den kan haverera när som helst. Om jag dessutom behöver använda GPS till tävlingsplatsen, då är det inte säkert att jag har batteri kvar..Tävlingsmapp??? Har registreringsbeviset med vaccinationer i handskfacket på bilen, och SBK-medlemskortet avfotograferat/nedladdat i mobilen. Till vad behövs en tävlingsmapp?
Fick upp den här videon igår från en lydnadstävling för ett par år sen och delade den igen. Kommer aldrig glömma den tävlingen ! Ljud på när ni tittar är ett måste