bollen__
Trådstartare
Så verkar det ofta vara här uppe tyvärrPolisen tar inte alltid emot hundarna. Jag vet folk som fått besked att de ska lämna hunden där den är om de inte kan ta den själv bla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så verkar det ofta vara här uppe tyvärrPolisen tar inte alltid emot hundarna. Jag vet folk som fått besked att de ska lämna hunden där den är om de inte kan ta den själv bla.
Ang lägga ut upphittade hundar på Facebook osv, ingen bra idé!
Lämna alltid hunden till polis.
Dels för chipavläsning men hunden kan också vara en notorisk rymmare/ha en ansvarslös ägare eller ställt till med något på rymmen.
Förutom det så kan oärliga göra anspråk på hunden.
Förstår att man gör det i välmening, bara ett tips till nästa gång
Själva var vi ute och gick långpromenad när himlen öppnade sig. Helt dränkta blev vi. Nu hänger allt på tork....och nu började det att regna!
Själva var vi ute och gick långpromenad när himlen öppnade sig. Helt dränkta blev vi. Nu hänger allt på tork.
Här skiner solen nu. Känns bra att det kom världens ösregn just när vi var ute.Här har det inte slutat regna Jag är glad att jag inte har någon hund som ska rastas.
Husse är hemma och offrade sig här .Här har det inte slutat regna Jag är glad att jag inte har någon hund som ska rastas.
Idag var vi och hämtade nästa steg i självhushållings/betesvårds/hundutbildningsprojektet som är ständigt pågående här på gården. Två fjällkor! Hundarna blev helt lyriska, men de får allt vänta ett tag innan de får börja jobba med dem.
Kor kan vara bland de härligaste djuren som finns faktiskt. Är dökär i mina tanterMen åh, jag älskar fjällkor!
(Dessutom blir jag just nu glad att se levande kor efter en sommar i slakthallen... Det finns en fanstastiskt fin avelsbesättning med Hereford i närheten som jag går förbi med hunden flera gånger i veckan bara för att få se levande kossor )
Kor kan vara bland de härligaste djuren som finns faktiskt. Är dökär i mina tanter