Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm nä, får nog vara slut på borgmästarval då. Jag utser/lottar.Blir det omröstning då också eller lottar du då?
Jag är nyfiken på vem du skulle röstat på som BM?Sorry, glömde DL för BM och kommer ändå dö i natt.
Jag kan välja!Hm nä, får nog vara slut på borgmästarval då. Jag utser/lottar.
Menar du att fio skulle vara ond? För att Jfrelin röstade på henne med motiveringen att det är en rutinerad spelare?Kan det vara så att Jfrelin använde sin motivering till BM att rösta på en rutinerad för att dessa är ulvar? Det finns flera som är rutinerade att välja på tänker jag.
Kanske? Men givetvis inte nödvändigtvis.Menar du att fio skulle vara ond? För att Jfrelin röstade på henne med motiveringen att det är en rutinerad spelare?
Vad är det du menar att jag skulle hinta om? På vilket sätt alltså ?Jag måste rösta nu för min kille är strax här och han kommer inte tycka det är kul att jag spelar när han är här, märkligt
Qitis gör en fin sammanfattning av rollerna och såhär tidigt i leken har man inte så mycket att gå på så det är det som sticker ut för mig.
Jag gillar verkligen när folk tar tag i saker och börjar resonera tidigt men samtidigt har det förut varit ett smart drag av ulvar/onda att börja skriva och inte bara lura i skymundan.
Kanske svarta fåret som redan börjar hinta?
Jfrelin röstar på Qitis
Kanske hinner kika in innan DL och se vad som skrivs fram till dess och kanske omvärderar.
Visst!Jag kan välja!
Jag funderade på Cirkus direkt efter jag fått min röst med motivering att hon vore den rätta att ordna fest och underhållning, det var direkt efter @Glimra s röst på mig, men sen ringde min kollega om att han var tvungen att ta ledigt av familjeskäl och det blev inte tid med leken då jag blev ensam.Jag är nyfiken på vem du skulle röstat på som BM?
Nu har jag funderat hela morgonen och har kommit fram till att det behövs mer blommor i stan. Då hoppas jag att en borgmästare som gillar det kanske kan ordna med fler planteringar. Särskilt några extra hänglobelia vid centrum?
Glimra röstar på Lobelia.
Jag vet inte, jag var inte riktigt sugen på att rösta på @Glimra av skäl jag redan angett men åas var jag inte sugen på att bli BM heller så jag hade tänkt avvakta för att se om jag fick fler val men missade ju när DL var så agerade aldrig.Jag är nyfiken på vem du skulle röstat på som BM?
Menar du då i förlängningen att jag också skulle vara ulv? För om @Jfrelin röstar på @fio för att de sitter i lyan ihop så röstar fio på mig för att...? Och isf är @Blacksmithfarm ond utanför lyan som visar sig genom att också rösta på mig?Kan det vara så att Jfrelin använde sin motivering till BM att rösta på en rutinerad för att dessa är ulvar? Det finns flera som är rutinerade att välja på tänker jag.
Jag funderar på om inte just det jag reagerade på innan och försökt fråga @Jfrelin om. Att vad sjutton är det jag skulle vinka om ?Jag måste rösta nu för min kille är strax här och han kommer inte tycka det är kul att jag spelar när han är här, märkligt
Qitis gör en fin sammanfattning av rollerna och såhär tidigt i leken har man inte så mycket att gå på så det är det som sticker ut för mig.
Jag gillar verkligen när folk tar tag i saker och börjar resonera tidigt men samtidigt har det förut varit ett smart drag av ulvar/onda att börja skriva och inte bara lura i skymundan.
Kanske svarta fåret som redan börjar hinta?
Jfrelin röstar på Qitis
Kanske hinner kika in innan DL och se vad som skrivs fram till dess och kanske omvärderar.
Nej det var väl @Blacksmithfarm och inte fio som la andra rösten på dig?Den här är ju lite intressant, vilka la andraröster? @cirkus och @Jfrelin
Just det, snygg miss när jag tom citerat röstlistan...Nej det var väl @Blacksmithfarm och inte fio som la andra rösten på dig?
Öhh. Tänkte inte så långtMenar du då i förlängningen att jag också skulle vara ulv? För om @Jfrelin röstar på @fio för att de sitter i lyan ihop så röstar fio på mig för att...? Och isf är @Blacksmithfarm ond utanför lyan som visar sig genom att också rösta på mig?
Fast just det, fio röstade väl före Jfrelin?
Fast alltså, jag gillar resonemanget som sådant, det är bara fel!Öhh. Tänkte inte så långt