Får en känsla att qitis kommer in med mer info än hon tidigare haft.
Från rätt låg profil till all in på breaktown med att hon röstade på en god och vi vet inte statusen på artline.
Känns som hon är så säker på sin sak att hon inte riktigt ger sig in och granskar övriga just nu.

Med detta i beaktning tillsammans med mina tidigare uppmärksammande som bland annat att hon röstade på LenaH med Artlines uttryck som motivering.

MikaTela röstar på Breaktown

DL2 kl 21.30

17.22 hemlig röstar på breaktown
18.40 qitis röstar på breaktown
19.29 emtherlia röstar på hemlig
19.53 Mikatela röstar på breaktown

Breaktown 3
hemlig 1

Jag är trött och lär inte komma med något vettigt idag. Det är möjligt att någon har info om Breaktown men det är inget jag orkar ta ställning till nu.

Jag rösterna nu. Piggnar jag till och blir aktiv i diskussionen så kanske jag ändrar röst.

Artline röstar på Lobelia
Hon röstar relativt sent och lägger en ot röst när det i leken fanns mer att gå på. Tidsbrist eller en ulv som vill smälta in?

DL2 kl 21.30

20:09 Artline röstar på Lobelia

Breaktown 3
hemlig 1

DL 1
17:43 cirkus röstar på LenaH
19:09 Artline röstar på hemlig
19:37 Emtherlia röstar på Niyama
20:46 Ceta röstar på Artline
21.11 MikaTela röstar på ceta
21.12 qitis röstar på Emtherlia
21.17 hemlig röstar på Artline
21.23 Niyama röstar på MikaTela
21.23 Lobelia röstar på Breaktown
21.28 Breaktown röstar på LenaH
21.30 LenaH röstar på Emtherlia

LenaH bybo
Ceta brevbärare
Okej. Så om Breaktown skyddar ngn är det Artline, eftersom rösten på emtherlia kom efter breaks. Hennes röst på Lobelia ikväll sticker ut. Hon tror att det kanske finns info om break men väljer att lägga en random röst istället för att ta ställning där.

Så, jag väljer att rösta på Artline för jag tror att hennes val att inte ta ställning kan bero på att hon sitter i lykan med break.

Blacksmithfarm röstar på Artline

DL2 kl 21.30

20:2? Blacksmithfarm röstar på Artline

Breaktown 3
hemlig 1
Lobelia 1
Artline 1

Min reflektion just nu är att det är alldeles för många som glider under radarn. Håller med Artline om att det visst kan se ut som om det finns info om Breaktown men samtidigt så kan ffa q vara en sån som kan låtsas ha info. Det kan vara för att styra bort blickar eller så är det för att luras eller så är hon genuin. Så att Break har fått tre röster redan känna inte helt bekvämt tycker jag eftersom en av de allra lurigaste är med på det tåget. Jag kan tycka att MikaTela som ändå haft en hel del egna tankar hakar på lite väl lätt i vad som kan bli ett drev. Det är där ulvarna gömmer sig tänker jag oavsett om det är en god eller ulv som är uppe för lynch. Samtidigt så röstar bsf och Artline udda på varsin spelare - även det är ju förfan ulvigt, där bsfs teori är att Artline inte vill ta ställning, är det i själva verket bsf som inte vill ta ställning? Lite samma grej liksom. Precis om hemligs motivering på Break - där hon pekar på samma fenomen som hon själv gjort.

cirkus röstar på MikaTela
pga hon följer två röster lite för lätt och börjar peka mot ett drev och inte är kritisk till q som jag inte litar en sekund på. Antingen en ulv som är nöjd med att få ut en god eller en ulv som inte vill sticka ut i ett drev. Men ffa inte reflekterar över qs lur-förmåga och i så fall känns både q och hemlig inte så genuina

DL2 kl 21.30

20:37 cirkus röstar på MikaTela

Breaktown 3
hemlig 1
Lobelia 1
Artline 1
MikaTela 1

Jag är trött och lär inte komma med något vettigt idag. Det är möjligt att någon har info om Breaktown men det är inget jag orkar ta ställning till nu.

Jag rösterna nu. Piggnar jag till och blir aktiv i diskussionen så kanske jag ändrar röst.

Artline röstar på Lobelia
Hon röstar relativt sent och lägger en ot röst när det i leken fanns mer att gå på. Tidsbrist eller en ulv som vill smälta in?
Det är helt okej att du röstar på mig, men inte fanns det någon som hade annat än OT motiveringar och förtäckta BOPar? Jo det var lite prat om att lägga andraröst eller inte, eller hämndröst, men det är fortfarande röster utan särskild substans och likvärdiga med OT. Jag röstade för övrigt sent för jag jobbade till 20 och sen behövde handla och fixa mat, hade inte planerat att jobba över.

Jag blir fundersam här, det kan finnas en del info i leken och folk kan mycket väl agera på den och jag tyckte ju redan igår att Break kanske avslöjade sig som ulv. Det är inte helt okänt att lägga upp en 3:e person till röstning för att hjälpa en ulvkollega. Jag undrar dock lite varför avslöja sig så här tidigt, men men.

Jag vill dock gärna syna @Breaktown och om jag blivit lurad så blir Q och hemlig allt en aning ludna.

Lobelia röstar på @Breaktown

Jag blir fundersam här, det kan finnas en del info i leken och folk kan mycket väl agera på den och jag tyckte ju redan igår att Break kanske avslöjade sig som ulv. Det är inte helt okänt att lägga upp en 3:e person till röstning för att hjälpa en ulvkollega. Jag undrar dock lite varför avslöja sig så här tidigt, men men.

Jag vill dock gärna syna @Breaktown och om jag blivit lurad så blir Q och hemlig allt en aning ludna.

Lobelia röstar på @Breaktown

Det är möjligt att det är känt att ulvarna brukar lägga upp en tredje person för röstning (puckat då av ulvarna att fortsätta göra det, men men). Men alldeles uppenbarligen är ju inte den här logiken applicerbar på det här spelet eftersom LenaH, som var den som la upp en tredje person till röstning, vad god?

Jag sitter i bilen och kommer inte hinna hem innan dl. Allt ur minnet och utan citat. Jag funderade på om hemlig kunde ha info om Breaktown då jag tyckte hon drev ganska hårt med kanske inte jättestarka teorier. Ingen har egentligen protesterat så mycket utom möjligtvis emtherlia men där känns just nu hemlig mer trovärdig än emtherlia. Även MikaTela kändes lite tvekande men röstade ändå på break. Därför:
Niyama röstar på Breaktown

Kan nån lägga in min röst i röstlistan? Måste in på ICA och har lite bråttom.

DL2 kl 21.30

20.51 Lobelia röstar på breaktown
20.58 Niyama röstar på breaktown

Breaktown 5
hemlig 1
Lobelia 1
Artline 1
MikaTela 1

Jag sitter i bilen och kommer inte hinna hem innan dl. Allt ur minnet och utan citat. Jag funderade på om hemlig kunde ha info om Breaktown då jag tyckte hon drev ganska hårt med kanske inte jättestarka teorier. Ingen har egentligen protesterat så mycket utom möjligtvis emtherlia men där känns just nu hemlig mer trovärdig än emtherlia. Även MikaTela kändes lite tvekande men röstade ändå på break. Därför:
Niyama röstar på Breaktown

Kan nån lägga in min röst i röstlistan? Måste in på ICA och har lite bråttom.
Fixat :)

Hmm... jag är inte så mycket för att ändra röster MEN jag gillar inte heller när det blir drev.
Sitter och funderar på om det ens är lönt att ändra min röst, jag har ju trots allt fler jag misstänker.

Sitter och funderar på Artline som jag också misstänker sitter i lyan tillsammans med Breaktown.

Hon meddelade igår att hon som ulv inte har några problem att alibirösta, hon uttrycker sig om LenaH's skicklighet vilket Breaktown sedan använder som motivering mot LenaH.
Idag kommer hon in sent, läser inget och lägger en snabb off-topic röst (i mina ögon) med motiveringen att dennes röst i DL1 var off topic.
Enda Lobelia ens har nämnts var innan av mig när jag enligt hemligs tankesätt menade att lobelia mycket väl kan vara god.

Jag säger INTE att jag godförklarar breaktown, absolut inte men samtidigt gillar jag inte drev som sagt. Men i detta läget känns det som en röständring inte skulle göra varken från eller till då det är få kvar att rösta och liten tid kvar.

Beslutsångest!
I min teori är ju både Breaktown och Artline onda.
Tar ett par minuters funderare till om jag ska ändra eller inte.

Breaktown röstar på hemlig

För att hon helt enkelt är helt fel ute i varför jag röstade på LenaH igår och och helt fel ute i sin teori om att jag skulle vilja åka ut, och att hennes teorier om mig är lika applicerbara på henne själv.

DL2 kl 21.30

20.51 Lobelia röstar på breaktown
20.58 Niyama röstar på breaktown
21.28 breaktown röstar på hemlig

Breaktown 5
hemlig 2
Lobelia 1
Artline 1
MikaTela 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar