Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I denna lek känns ängeln och siaren definitivt viktigast. Sen kan det väl finnas anledning att låtsas ha viktig roll fast en inte har det, för att lura ulvarna. Alltså att även goda kan ha anledning att luras. Känns som en @qitis grej.Känns mer som man vill utsäga sig vara sia, frågan är om man är det?
Annars skulle ju alla goda skriva samma sak, för alla goda roller är viktiga roller även byborna!
Angående paket så kan ju ceta ha hunnit skicka ett. Men i så fall var det ingen spionino. För det fanns bara sia , beskydd och extraröst att skicka.
Men goda lyan lär ha skickat en spionrad nu tycker jag. Så spioninfo bör finnas.Angående paket så kan ju ceta ha hunnit skicka ett. Men i så fall var det ingen spionino. För det fanns bara sia , beskydd och extraröst att skicka.
Jag är fortfarande rädd att det finns en ulv som vill bli misstänkt - och därmed lägger upp en annan spelare till lottning. Ev två goda mot varandra, en en god mot en ulv.
Men hellre ut med den ulven än ingen ulv.
hemlig röstar på breaktown
Tycker att BSF tänker vettigt, som tex att goda Ceta röstade på Artline blev käk. Vet dock inte om det gör BSF god, hon kan luras bra.
Värt att notera att varken Emtherlia eller Artline ändrar röst och räddar sig själv igår.
I så fall ikväll. Den kom till mottagaren efter dagdl igår (så som jag läst mig till det hela. Lägger jag en brasklapp för !)om ceta skickade extraröst, används den ikväll då? Eller användes den förra dl?
Ja det torde vara så iom att LenaH lynchades igår.Men goda lyan lär ha skickat en spionrad nu tycker jag. Så spioninfo bör finnas.
Är det så troligt att brevbäraren skickar paket så tidigt i leken? Inget av dom vill man ju riskera ge till en ulv.Jag tänker så här efter snabbt ha läst ikapp mig på det som skrivits senaste timmarna.
Tänker att @hemlig som är så bestämd kan ha på fötterna angående breaktown då hon misstänkte breaktown redan igår kväll
Det kommer visa sig om hon luras tycker jag så lika bra att syna det nu i så fall och inte senare i leken.
har hemlig rätt och breaktown är möjlig psykopat så som jag läser det hela så är det faktiskt till godas fördel att ha ut den tidigt istället för i slutet då det kan vara direkt avgörande.
anser jag
Den kan förvisso dra med sig en god roll med skills redan nu. LL lottar ju. Men just nu finns det iaf många goda kvar som kan dividera och fundera ihop.
Angående paket så kan ju ceta ha hunnit skicka ett. Men i så fall var det ingen spionino. För det fanns bara sia , beskydd och extraröst att skicka.
Tänkte så med. LenaH är slipad, hon borde verkligen ha skickat ut en rad.Ja det torde vara så iom att LenaH lynchades igår.
Det känns risky iom paketen tar slut sedan. Tycker jag. Beror ju på vem som har rollen också. Om den känner att den vill kunna dela ut iaf ett paket eller hellre avstå för risken att det kommer till fel sida ? Bara ceta kan svara på det (förutom ll och ev mottagare då ) men det kommer ju fram efter lekenÄr det så troligt att brevbäraren skickar paket så tidigt i leken? Inget av dom vill man ju riskera ge till en ulv.
Det vore konstigt om hon inte gjort det tycker jag. Men man ska aldrig säga aldrig beror ju på om de som sitter i goda lyan är inne och har tid osv. Nu är det ju inte bara LenaH som är i goda lyan (tyvärr) , även ceta sitter ju där. Så med flera i goda lyan så ökar ju chansen att de hinner få iväg en rad i god tid skulle jag tro iafTänkte så med. LenaH är slipad, hon borde verkligen ha skickat ut en rad.
Ja det där har jag också noterat -därav min tanke att artline kan vara godVärt att notera att varken Emtherlia eller Artline ändrar röst och räddar sig själv igår.