Det var en tidig röst. I en lynch som är svår.Jag tycker att Artlines röst skaver, att rösten ligger på mig spelar säkert in lite. Men jag tycker ändå inte att teorin håller. Ja, jag klantade mig och stavade fel - jag erkänner. Men jag tycker trots allt att det var rätt uppenbart att det var en felskrivning och vad det egentligen skulle stått. I Artlines motivering tycker jag att hon låter rätt säker i att jag menade att skriva att jag är ett får och att jag skulle vara ulv som säger det istället för ulv. Plus att jag hon inte övervägde alternativet att det var en felstavning. Absolut att hon röstade ganska tidigt, men att bara basera en röst på en felskrivning tycker jag är att göra det lite väl lätt för sig (speciellt eftersom jag även hade skrivit ett ett längre inlägg med tankar som rör leken och inte bara ett meddelade att jag hittat hit).
Därför, Heffaklumpen röstar på Artline
Jag tror inte att du tänkte skriva får. Jag tror (enligt min teori) att du undvek att skriva ulv.
Jag förstår att du reagerar. Men hade du reagerat om rösten/motiveringen hade varit på någon annan?