Ändrat i mitt inläggArtlines är postad 21.30 enligt bukeklockan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrat i mitt inläggArtlines är postad 21.30 enligt bukeklockan.
Jag medLeker fortfarande på mobilen endast så har ingen möjlighet att se tider
Men det spelar väl ingen roll om du hade lagt en tredjeröst när han var den enda som hade två och inga dolda röster finns?Haha jaa men jag hade fan ingen annan teori. Var inte så säker på Pega att jag ville lägga en tredjeröst där
Men det spelar väl ingen roll om du hade lagt en tredjeröst när han var den enda som hade två och inga dolda röster finns?
Min tanke med cirkusrösten var att hon kanske var siad och att någon skulle protestera eller hänga på men så verkar det inte vara.
Men det spelar väl ingen roll om du hade lagt en tredjeröst när han var den enda som hade två och inga dolda röster finns?
Ja antingen det eller siad ond, det spelar inte så stor roll, nån reaktion hade det iaf blivit.Du menar att hon skulle vara siad god och någon skulle protestera?
Jag brukar bara förklara att det är ulvlek. Han har vant sig .Fan jag äter här med min sura sambo som inte fattar att jag ska på toa hela tiden
Eller så är du ond och hoppades att någon god skulle haka på.Min tanke med cirkusrösten var att hon kanske var siad och att någon skulle protestera eller hänga på men så verkar det inte vara.
Jag förstår inte grejen med att cirkus skulle bli siad först. Hon är inte enda räven och rösten igår var inte konstig.Ja antingen det eller siad ond, det spelar inte så stor roll, nån reaktion hade det iaf blivit.
Hon är ju en av de troligare att bli siad, dels för att hon är en räv och dels för att hon la den enda andrarösten igår.
Jag förstår inte grejen med att cirkus skulle bli siad först. Hon är inte enda räven och rösten igår var inte konstig.
Borde finnas många andra att misstänka före cirkus.
Jag ville mest att nåt skulle hända och det finns absolut flera som är tänkbara att bli siade men det som vägde över var andrarösten igår.Eller så är du ond och hoppades att någon god skulle haka på.
Jag tycker väl egentligen att det kan vara en rimlig teori men det känns som något skaver.
När jag såg din plan så trodde jag att du röstade där för att se om någon ond hängde på.
Jag tycker inte att din cirkus röst var konstig fören du skrev din plan.Jag ville mest att nåt skulle hända och det finns absolut flera som är tänkbara att bli siade men det som vägde över var andrarösten igår.
Nu hände det ju noll och intet vilket tyvärr inte säger så mycket men vi diskuterar ju nu iaf!
Tyvärr måste jag sova nu men ikväll tycker jag @fio s brist på tredjeröst är intressantast.
Rimlig anledning. Mer logisk än att du skulle testa om hon var siad.
Det är ju rimligt som du räknar tycker jag.Ingen har ju räknat på antalet deltagare än
Goda roller
Siare
Ängel
häxa
välsignad
bybor
Onda roller
Ulvar
Ensamvarg
12 deltagare i leken. 1/3 onda skulle ge 4 onda, kanske 1 ensamvarg och 3 ulvar? 4 onda plus 4 goda specialroller ger i så fall 4 bybor