Röstlista DL2

18:18 xfie röstar på Pegasus63
19:15 Pegasus63 röstar på glömmerallt
21.02 LenaH röstar på cirkus
21.12 Blacksmithfarm röstar på xfie
21.20 mirtai röstar på pegasus
21.27 qitis röstar på Blacksmithfarm
21.30 Artline röstar på LenaH

Fio röstar för sent
cirkus , glömmerallt missar att rösta.

Pegasus63 2
glömmerallt 1
Cirkus 1
Xfie 1
BSF 1
LenaH 1

Haha jaa men jag hade fan ingen annan teori. Var inte så säker på Pega att jag ville lägga en tredjeröst där 😬
Men det spelar väl ingen roll om du hade lagt en tredjeröst när han var den enda som hade två och inga dolda röster finns?

Du menar att hon skulle vara siad god och någon skulle protestera?
Ja antingen det eller siad ond, det spelar inte så stor roll, nån reaktion hade det iaf blivit.

Hon är ju en av de troligare att bli siad, dels för att hon är en räv och dels för att hon la den enda andrarösten igår.

Min tanke med cirkusrösten var att hon kanske var siad och att någon skulle protestera eller hänga på men så verkar det inte vara.
Eller så är du ond och hoppades att någon god skulle haka på.

Jag tycker väl egentligen att det kan vara en rimlig teori men det känns som något skaver.

När jag såg din plan så trodde jag att du röstade där för att se om någon ond hängde på.

Ja antingen det eller siad ond, det spelar inte så stor roll, nån reaktion hade det iaf blivit.

Hon är ju en av de troligare att bli siad, dels för att hon är en räv och dels för att hon la den enda andrarösten igår.
Jag förstår inte grejen med att cirkus skulle bli siad först. Hon är inte enda räven och rösten igår var inte konstig.

Borde finnas många andra att misstänka före cirkus.

Jag förstår inte grejen med att cirkus skulle bli siad först. Hon är inte enda räven och rösten igår var inte konstig.

Borde finnas många andra att misstänka före cirkus.
Eller så är du ond och hoppades att någon god skulle haka på.

Jag tycker väl egentligen att det kan vara en rimlig teori men det känns som något skaver.

När jag såg din plan så trodde jag att du röstade där för att se om någon ond hängde på.
Jag ville mest att nåt skulle hända och det finns absolut flera som är tänkbara att bli siade men det som vägde över var andrarösten igår.

Nu hände det ju noll och intet vilket tyvärr inte säger så mycket men vi diskuterar ju nu iaf! :)

Tyvärr måste jag sova nu men ikväll tycker jag @fio s brist på tredjeröst är intressantast.

Och just det @Artline - @cirkus själv brukar triggas lite av att få röster så jag hoppades att vi skulle komma igång på det sättet om inte annat.

Jag är ju inte moderator längre så jag visste inte att hon inte var online. 🙂

Jag ville mest att nåt skulle hända och det finns absolut flera som är tänkbara att bli siade men det som vägde över var andrarösten igår.

Nu hände det ju noll och intet vilket tyvärr inte säger så mycket men vi diskuterar ju nu iaf! :)

Tyvärr måste jag sova nu men ikväll tycker jag @fio s brist på tredjeröst är intressantast.
Jag tycker inte att din cirkus röst var konstig fören du skrev din plan.

Jag är alltså för experiment och att få i gång leken.

Kan nog hålla med om fio. Men får tänka på saken.

Och just det @Artline - @cirkus själv brukar triggas lite av att få röster så jag hoppades att vi skulle komma igång på det sättet om inte annat.

Jag är ju inte moderator längre så jag visste inte att hon inte var online. 🙂
Rimlig anledning. Mer logisk än att du skulle testa om hon var siad.

Men det är intressant. Q kan också reagera på de som röstar på henne, vilket du gjorde igår.

Ingen har ju räknat på antalet deltagare än :p

Goda roller
Siare
Ängel
häxa
välsignad
bybor

Onda roller
Ulvar
Ensamvarg

12 deltagare i leken. 1/3 onda skulle ge 4 onda, kanske 1 ensamvarg och 3 ulvar? 4 onda plus 4 goda specialroller ger i så fall 4 bybor

Ingen har ju räknat på antalet deltagare än :p

Goda roller
Siare
Ängel
häxa
välsignad
bybor

Onda roller
Ulvar
Ensamvarg

12 deltagare i leken. 1/3 onda skulle ge 4 onda, kanske 1 ensamvarg och 3 ulvar? 4 onda plus 4 goda specialroller ger i så fall 4 bybor
Det är ju rimligt som du räknar tycker jag.
jag har landat så också när jag tänkt

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ponny med springmask