Nej, det är ju just Niyamas grej men jag menade att jag mycket väl kunde gjort det. Hon brukar ana när jag är ond så jag hade gärna käkat henne. Se mitt svar ovan.Räcker du upp handen (svansen ?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är ju just Niyamas grej men jag menade att jag mycket väl kunde gjort det. Hon brukar ana när jag är ond så jag hade gärna käkat henne. Se mitt svar ovan.Räcker du upp handen (svansen ?)
Tror mest hon röstade på någon hon kunde skriva en teori om..Det är supersvårt idag tycker jag
Fastnar ändå på @Blacksmithfarm som inte ens verkar rösta på en trolig ulv utan istället en som troligen inte har en viktig god roll?
det känns som hon kan veta att det är en god hon röstar på och det känns inte som en god BSF
qitis röstar på Blacksmithfarm
Ja vad sjutton ska man rösta på idag -det är inte lätt och detta stack faktiskt ut för mig.Tror mest hon röstade på någon hon kunde skriva en teori om..
Tycket inte att hon borde bli misstänkt för det men samtidigt måste du rösta på någon du kan teoria om
Jag har tom glömt vem jag röstade på igår.Äh. Blir inte bra idag.
Artline röstar på Lena
ovanligt att hon lägger udda röst dag 1 även om jag förstår varför.
Sedan är hon trolig Niyama ätare
Sämsta dag 2 motiveringen någonsin!!! Jag hoppas att jag var i tid.Äh. Blir inte bra idag.
Artline röstar på Lena
ovanligt att hon lägger udda röst dag 1 även om jag förstår varför.
Sedan är hon trolig Niyama ätare
För sen.Meh.. Tycker ingen eller alla är skumma men Mirtai snodde lite min teori om Pega så
Fio röstar på mirtai
Meh.. Tycker ingen eller alla är skumma men Mirtai snodde lite min teori om Pega så
Fio röstar på mirtai
så istället för att rösta på den du tycker är misstänkt så röstar du på den som reagerar på samma som du?
Artlines är postad 21.30 enligt bukeklockan.Röstlista DL2
18:18 xfie röstar på Pegasus63
19:15 Pegasus63 röstar på glömmerallt
21.02 LenaH röstar på cirkus
21.12 Blacksmithfarm röstar på xfie
21.20 mirtai röstar på pegasus
21.27 qitis röstar på Blacksmithfarm
21.31 Artline röstar på LenaH
21.32 fio röstar på mirtai
Cirkus missar
Glömmerallt missar
Pegasus63 2
glömmerallt 1
Cirkus 1
Xfie 1
BSF 1
I alla fall enligt min klocka
Leker fortfarande på mobilen endast så har ingen möjlighet att se tiderRöstlista DL2
18:18 xfie röstar på Pegasus63
19:15 Pegasus63 röstar på glömmerallt
21.02 LenaH röstar på cirkus
21.12 Blacksmithfarm röstar på xfie
21.20 mirtai röstar på pegasus
21.27 qitis röstar på Blacksmithfarm
21.31 Artline röstar på LenaH
21.32 fio röstar på mirtai
Cirkus missar
Glömmerallt missar
Pegasus63 2
glömmerallt 1