Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan
Dvs de måste ha valt senast till DagDL, men om de har valt tidigare (och jag är inne på Buke och ser det) så kan det skickas ut tidigare. Så i princip när som helst under dagen
Uppdatering natt 1:
Niyama var Ensamvargen
DagDL kl 21.30
Jag reagerade och gjorde just den noteringen att hon troligen inte hade en vktig god roll. Hade hon skrikigt högt och ändrat sin egen röst till någon med två röster hade jag troligen också ändrat min röst så hon inte åkt. Mitt resonemang var samma som hennes - hellre en "oviktig" god roll än en viktig god.Toppen av ulvarna att käka sin kollega, tack för den (ska inte vara för kaxig, jag gjorde ju samma sak när jag satt i lyan förra leken )
I övrigt så har väl den goda lyan fått spioninfo och iaf i bästa fall hittat ängeln.
Tänker att det inte går att utläsa så mkt av gårdagens lynch, det var inte många röster som baserades på något i leken. Noterar att bla @cirkus reagerar på att hemlig inte försökte rädda sig själv. Men jag tycker inte heller att det är så konstigt att hon inte ändrade röst, för som hon skrev är ju risken att råka rösta ut en viktig god roll. Hade hemlig varit tex siare eller ängel hade hon ju troligen försökt rädda sig.
Precis, och därför tycker jag inte det är konstigt att du behöll din röst på hemlig.Jag reagerade och gjorde just den noteringen att hon troligen inte hade en vktig god roll. Hade hon skrikigt högt och ändrat sin egen röst till någon med två röster hade jag troligen också ändrat min röst så hon inte åkt. Mitt resonemang var samma som hennes - hellre en "oviktig" god roll än en viktig god.
Jag förtydligade det eftersom jag inte riktigt kunde utläsa av Cirkus inlägg om hon höll med i det jag skrev eller försökte förklara det för mig. Så tyckte det var bäst att bara understryka vad jag menadeJag måste ju oxå rösta strax.. har ju inte hänt något direkt. Möjligtvis så kan jag undra varför @Mirtai måste upprepa varför det inte är konstigt att @cirkus la sin röst på hemlig? Försvar? Vad säger det om Mirtai, och vad säger det om cirkus? Antagligen ingenting men jag noterar ändå det.
Xfie har kommit med lite tankar och röstat på pegasus för att han Inte ändrade sin första röst på hemlig men tycker inte det är konstigt att cirkus behöll sin andra röst. Det är ju lite konstigt. Även pegasus verkar tycka det är rimligt vilket känns ännu konstigare
Pegasus har röstat på GA med en teori som varken känns rimlig eller orimlig egentligen
Sen har ingen mer skrivit något..
Jag förtydligade det eftersom jag inte riktigt kunde utläsa av Cirkus inlägg om hon höll med i det jag skrev eller försökte förklara det för mig. Så tyckte det var bäst att bara understryka vad jag menade