Har som sagt hängt med så länge de senaste lekarna, så har räknat med att åka tidigt på ett eller annat sätt.Jag reagerar som Artline, du tänker inte försöka att rädda dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har som sagt hängt med så länge de senaste lekarna, så har räknat med att åka tidigt på ett eller annat sätt.Jag reagerar som Artline, du tänker inte försöka att rädda dig?
Har som sagt hängt med så länge de senaste lekarna, så har räknat med att åka tidigt på ett eller annat sätt.
Finns olika viktiga. Men blev väl lottning nu?oroväckande.
Hade jag varit säker på nån ulvig hade jag röstat där men vågar inte risktera viktig god roll
Jag medJag sitter tyvärr på mobilen så någon som kan se klockan får gärna uppdatera
Jag med Och det blir som vanligt ingen uppdatering förrän reglerna följs och listan hålls uppdateradJag med
Jag med Och det blir som vanligt ingen uppdatering förrän reglerna följs och listan hålls uppdaterad
Finns olika viktiga. Men blev väl lottning nu?
Jag tror du var den enda med två röster?Finns olika viktiga. Men blev väl lottning nu?
Fick för mig det var nån mer, men kanske mindes fel.Var inte du det enda som fick två röster?
Jaa . Vinter för att man kan åka skidor, för att ett fint vinterlandskap är magiskt och nätterna är mörka. Eller vårvintern mer exakt som kommer nu, för jag slipper gärna -20 till -30 grader...Om jag får tippa så sticker @Niyama ut med att välja vintern!
NästanGoda lyan har dag-DL vilket innebär att det inte kommer mer info förrän till ikväll, förstår jag det rätt då?
Dvs de måste ha valt senast till DagDL, men om de har valt tidigare (och jag är inne på Buke och ser det) så kan det skickas ut tidigare. Så i princip när som helst under dagenRaden skickas ut så fort mottagare valts, men valet ska vara gjort senast tills DagDL, annars missas chansen.