Ja jag håller väl med om att det var så (jag tolkade det faktiskt också så ) bara att jag mer noterade just det där med badandet mera än det andraVar petig du
men jag tolkade nog det som en som fördrg sommaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag håller väl med om att det var så (jag tolkade det faktiskt också så ) bara att jag mer noterade just det där med badandet mera än det andraVar petig du
men jag tolkade nog det som en som fördrg sommaren
Och det är ju inte bara Lenah jag noterar utan även hemlig som tar upp detJa jag håller väl med om att det var så (jag tolkade det faktiskt också så ) bara att jag mer noterade just det där med badandet mera än det andra
Jag undrar om @glömmerallt s ovilja att välja en årstid kan ha att göra med ett försök att visa sig till lyan om hon är ensamvargenJag tycker alla årstider har sin charm gillar fördringarna och färgskiftningarna på våren och hösten mycket så dom är favoriterna.
Jag förstår på ett sätt hur du menar men det borde väl gynna goda om ensamvargen röstas ut ändå väl? Eller hur tänker du?de flesta röster hittills är rätt OT även om q har något som ändå är en teori som inte är OT.
frågan är om det gynnar goda sidan att börja peka på en möjlig ensamvarg? Det lär ju ligga i lyans intresse att hitta just den tänker jag.
Eftersom den kan käka tycker jag det är bra att få ut den.de flesta röster hittills är rätt OT även om q har något som ändå är en teori som inte är OT.
frågan är om det gynnar goda sidan att börja peka på en möjlig ensamvarg? Det lär ju ligga i lyans intresse att hitta just den tänker jag.
Eftersom den kan käka tycker jag det är bra att få ut den.
Fast jag förstår din tanke på att ev peka ut den onda utanför lyan, men eftersom ulvarna inte känner till ensamvargen och ensamvargen inte känner till ulvarna så är det ändå svårt för den att hinta, tänker jag.
hemlig röstar på cirkus
Jag tänker att hon påpekar att q glömde skriva att LenaH föredrar sommaren och sen inte tycker det är bra att peka ut ensamvargen. Lyan brukar ju ändå hitta hintar oavsett om de finns eller ej. Så jag tycker inte det känns som en god cirkus.
Jag förstår på ett sätt hur du menar men det borde väl gynna goda om ensamvargen röstas ut ändå väl? Eller hur tänker du?
Om den pekas ut och blir lynchad så är det ju utmärkt. Dessutom är det DL1, jag erkänner att min motivering och röst inte är den bästa men har inget annat just nu.Förlåt men varför är det skumt att påpeka att q glömde att notera en sak när hon teoriar just om udda val?
Nej, jag tycker inte det är skitbra att peka ut ensamvargen i första hand, jag tycker det vore bättre att få ut vanliga ulvar först i hopp om att ensamvargen antingen käkar en ulv eller att ulvarna käkar ensamvargen. Varför ska goda sidan hjälpa ulvarna? Du nämner ju själv att det är svårt att hinta i inlägget innan det jag citerar.
bSF gillar sommar men det ska inte vara för varmt. Är det för att det blir jobbigt med den tjocka pälsen kanske?Det får nog bli sommar för mig. När den värsta pollensäsongen är över, men det ska helst inte vara för varmt...
Ja jag förstår hur du tänker så settI längden såklart men jag hade tyckt det bäst vore om lyan käkar den istället för en god
Om den pekas ut och blir lynchad så är det ju utmärkt. Dessutom är det DL1, jag erkänner att min motivering och röst inte är den bästa men har inget annat just nu.
Här badas INTE på vintern. Bara för att förtydliga (igen)
Och varmt ska det vara också!
Det gör du bara för att du inte gillar värme!