Idahoe
Trådstartare
Om någon har kontakt med dom utanför Buke får ni gärna puffa på dom
Har de inte hittat hit innan DL kommer jag skjuta upp den ett dygn så de hinner hitta hit, eftersom vi körde igång leken rätt snabbt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om någon har kontakt med dom utanför Buke får ni gärna puffa på dom
Jag vill!Någon som vill ha en åskådarlya?
Är här! Bara inte hunnit läsa/skriva.Om någon har kontakt med dom utanför Buke får ni gärna puffa på dom
Har de inte hittat hit innan DL kommer jag skjuta upp den ett dygn så de hinner hitta hit, eftersom vi körde igång leken rätt snabbt
Inte många nackdelar med våren?Det finns fördelar och nackdelar med alla årstider men det är svårt att hitta några nackdelar med våren.
Så jag väljer våren. Känslan att äntligen kunna gå ut utan jacka är fantastisk. Den är inte onödigt varm som sommaren kan vara och på våren finns det inte så många insekter.
Det går även att bada utomhus men det är dock kallt.
Finns ju vinterbad .Just nu känns ju våren som en vinnare men jag älskar sommaren! Jag vill BADA NU!!!
Sure, insekter och annat trams men BADA NU!!
Det står vilken, inte vilka .Jag tycker alla årstider har sin charm gillar fördringarna och färgskiftningarna på våren och hösten mycket så dom är favoriterna.
Men nej!Finns ju vinterbad .
Inte så mycket att gå på hittills. Ungefär som vanligt första dagen. Typ
Noterar att @Mirtai funderar över om ensamvargen räknas in i vinstvillkoren
Annars noterar jag att @hemlig & @LenaH har en skämtsam kommentarsväxling angående bad (vinterbad ) vilket bara är en notering och inget jag drar några växlar på men. Ja. En notering
en annan notering är att det verkar handla om insekter mer än årstider när röster lagts hittills
Och en sista notering är att våren är typ det alla valt förutom @Blacksmithfarm (som valde sommaren) och @glömmerallt som inte valde alls mellan vår och höst
Jo för all del ,men tog upp det mer i funderingen om Lenah och hemlig angående bandande oavsett årstid?Räknade du inte LenaHs val som gillar sommaren?
Här badas INTE på vintern. Bara för att förtydliga (igen)Jo för all del ,men tog upp det mer i funderingen om Lenah och hemlig angående bandande oavsett årstid?
Nåja. Det framgick tycker jag ju av det du skrev tidigare ocksåHär badas INTE på vintern. Bara för att förtydliga (igen)
Och det är noterat !Och varmt ska det vara också!
För att vara petig så skriver hon ju inte uttryckligen att hon väljer sommaren tycker jag. Bara att våren känns som en vinnare och att hon vill bada ? Och att hon älskar sommaren ?Räknade du inte LenaHs val som gillar sommaren?
För att vara petig så skriver hon ju inte uttryckligen att hon väljer sommaren tycker jag. Bara att våren känns som en vinnare och att hon vill bada ? Och att hon älskar sommaren ?