DL1
19:40 Blacksmithfarm röstar på cirkus
19:46 Pegasus63 röstar på qitis
19:52 Elo röstar på Lobelia
20:12 hemlig röstar på Pegasus63
20:14 Artline röstar på karamelldrottningen
20:20 Lobelia röstar på Pegasus63
20:24 Ceta röstar på Pegasus63
20:39 qitis röstar på Blacksmithfarm
20:39 cirkus röstar på Lobelia
21:02 LenaH röstar på Elo
21:14 glömmerallt röstar på Hedinn
21:15 karamelldrottningen röstar på Pegasus63
21:29 Hedinn röstar på karamelldrottningen
Intressant med drev igen. På pega igen. Vilket inte funkat bra någon av gångerna. Första och andra-rösten är väl inte jätteöverraskande, kan ju vara lika random som många av de andra förstadagsrösterna. Men sedan rasslar det till och jag tycker alltså att både cetas och karamelldrottningens röster är något att hålla ögonen på.
Och varför följde cirkus min röst som var en uppenbar random röst? Som god kan hon ju uppenbarligen inte veta vad jag har för roll (innan natt dl).
Jag funderar också över rösterna på karamelldrottningen. Hon åkte ut först förra gången och enligt vad som sas i lyan förra spelet så undviker man att i alla fall käka de som åkte ut tidigt förra gången, trodde det samma gällde lynch.
Utifrån det funderar jag på Hedinn och artline. A var ju inte med förra spelet och hade kanske således koll, men det hade Hedinn. Å andra sidan så var det en väldigt sen röst så chansen att k skulle åka ut var väldigt låg. Hs röst skulle kunna vara en följeröst, speciellt eftersom den ändå kommer så sent...
Intressant med drev? Jag tycker det var trist.
Själv tycker jag inte att andrarösten är så förvånande på Pega och röstade ju enigt den teorin igår, hemligs röst känns väl sådär. Hon vet att Lobelia har misstänkt Pega och om hemlig är ulv och Lobelia inte är det så är gissningen lätt att Ls röst kommer hamna där, vips så har en god två röster (vilket hemlig vet om hon är ulv), så jag tycker nog inte att hemlig kan friskrivas alls.
Jag FÖLJDE inte din röst, hur menar du, mer än att jag röstade på samma? Jag hade en egen teori som jag röstade efter, läste du inte den? Jag var dessutom tydlig med att jag hellre lägger en andraröst än udda just för att inte ulvarna ska få styra totalt.
Tror inte alls man kan utgå från förra leken så mycket.