Jag är trött och inte mitt smartaste jag just nu. I anmälnings tråden så förstod jag inte att LL var gravid förens någon skrev det. Tolkade bebis som skulle stanna inne för en född bebis
Men lite snabba tankar om röstningen igår.
Hemlig hade en teori om mig men valde ändå att rösta på Pegasus. Hemlig lade första rösten på pega men borde kanske anat att han skulle ha fått fler röster. Men första dags rösterna är svåra så Hemligs röst säger kanske inte så mycket om hennes roll.
Lobelia: Att hon skulle rösta på pega var kanske inte någon överraskning. Speciellt inte om hon trodde att la första rösten (visst skrev hon det?). Lobelia verkade inte förstå att vi reagerade på pega rösten mycket för att han åkte ut i förra leken. Så jag förstår ändå att Lobelia röstade som hon gjorde.
Ceta är ny och det är inte lätt att lägga den första rösten. Sedan är det rimligt att hon inte såg Lobelias röst.
Sammanfattningvis. Jag vill egentligen säga att de tre första rösterna på pega inte behöver säga något om deras roller. De kan vara onda eller så är de goda.
Karamelldrottningen: jag kan tycka att det är skumt att lägga en fjärderöst första dagen om man inte har en riktigt bra teori. Men samtidigt kan jag förstå karamelldrottningen. Hon åkte först i förra leken? Så jag misstänker att hon är någon som lätt får röster på sig. Så jag kommer inte rösta på henne.
Nu har jag för dåligt minne för att komma ihåg de övriga rösterna. Men det allra skummaste är nog ändå att Lena la en udda röst i första lynchen!! Dock så följde Lena sin tradition så det kanske jämnar ut sig?