Tog bara de som skrivit mest och kan ha missat nyare inlägg men blev lite tight om tid.
Mistimed; Grävande under gårdagen, röstar på Magnum för rösten på mig. Då motiveringen var att jag försökte skriva lite tankar men då blev misstänkt för det. Misti var först med att tycka att jag visade ett "ulvigt beteende" genom att inte skriva egna tankar. Ändrat sig angående mig under dagen, tycker att Aliisa och Magnum sticker ut/skaver lite. Upplever Mirtais röst som hämndröst och en del annat.
@Mistimed upplevde jag som mer aktiv igår, utav den lilla aktiviteten som ändå var. Idag har hon skrivit ett teoriinlägg utifrån egna tankar, måste säga att jag inte riktigt gillar när någon vänder sig så fort och håller med mig. Mycket eftersom hon påpekade att jag hade för lite tankar och därför upplevdes som skum, men sen blev jag helt plötsligt oskum.
Fio; Röstar tidigt på Artline igår pga tidsbrist, ifrågasätter Flying när hon lämpligt nog utelämnar konversationen från GA som handlar om Flying. Nämner senare att hon inte sa att Flying var den som var mest skum utan isåfall mer Tazi.
@fio inget jag reagerat på hos Fio änsålänge. Det kanske kommer, men just nu så är det neutral känsla där.
flyingchange; Tredjerösten på Hedinn igår med bop-teori. Misstänksam mot mig och Aliisa som lägger andraröster nära deadline. Tycker lleo är mindre misstänkt som la den första andrarösten. Röstar på mig nu då hon fått mest ulv-vibbar från mig och då hon tycker att min röstmotivering var extremt svag. Tror att Glömmerallt var något på spåren.
@flyingchange - i mina ögon helt galen och teoriar hejvilt, men detta borde väl ändå vara positivt, grävande och försöker verkligen vrida och vända på olika scenarion.
Ileo; lägger första andrarösten igår på Hedinn, för att det är "
många uddaröster, jag känner att just nu att någon måste lägga en andraröst." Reagerat mest på Aliisa, för att hon verkar vilja ha ut folk som gräver för mycket, och Fio för att hon ändrat smeknamn på Flying. Röstar idag först på Aliisa.
Jag reagerar en del på
@Ileo men det kan vara för att hen inte skrivit så väldigt mycket, framförallt över den vågade andrarösten igår som hen lade för att det enbart var uddaröster. Lägger även idag en tidig röst, men den känns som relativt bra motiverad så inget jag reagerar på.
iiantazie; tyckte igår att Flying var mest skum men väljer att rösta på Mistimed, detta för att det är Flyings första lek. Röstar på Mistimed även idag men med en bättre teori än gårdagens.
@iiantazie gör mig allmänt förvirrad men tyckte att röstmotiveringen idag på Mistimed var väl genomarbetad och det kändes som att hon verkligen tänkt igenom det noga. Igår var det väl lite mer skumvarning även om jag förstår känslan av att man vill ge nya en chans att ta sig igenom första lynchen utan att bli totalt livrädda.