Hedinn
Moderator
Jag tror att du brukar vÀxla mellan oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att du brukar vÀxla mellan oss.
Fast det har hon ju? NÀr hon var beredd att Àndra hade cirkus tvÄ röster och jag bara en.du har fortfarande inte svarat pÄ varför du tyckte hedinn verkade som en du inte skulle rösta pÄ?
jag kan absolut hugga pÄ att nÄgon röstar pÄ mig nÀr det inte finns relevans i rösten ( oavsett roll för att vara tydlig) accepterar att jag fÄr röster pÄ mig nÀr jag virrar till det som jag kan göra
Men jag skrev ju att Mammas inte hade röstat?du har fortfarande inte svarat pÄ varför du tyckte hedinn verkade som en du inte skulle rösta pÄ?
jag kan absolut hugga pÄ att nÄgon röstar pÄ mig nÀr det inte finns relevans i rösten ( oavsett roll för att vara tydlig) accepterar att jag fÄr röster pÄ mig nÀr jag virrar till det som jag kan göra
Fast det har hon ju? NÀr hon var beredd att Àndra hade cirkus tvÄ röster och jag bara en.
Men jag skrev ju att Mammas inte hade röstat?
Dvs, Hedinn hade bara en röst?
Ah ok Jag talar i nattmössan sorry
sovdags för mig mao
Var? MissatVar det nattmössan som gjorde att du citerade mitt inlÀgg frÄn förra leken ocksÄ?
den var tydligen kvar i citat sparade - jag hade ju lÀst igenom dig och var sÄ misstÀnksam mot dig och sÄ och jag hade inte fel i detVar det nattmössan som gjorde att du citerade mitt inlÀgg frÄn förra leken ocksÄ?
det fanns ett citat frÄn mammas frÄn förra leken med som jag hann och Àndra bort dÄ det inte har med denna leken att göraVar? Missat
@qitis nattmössan torde dock dÀmpa stekpannan!
Jag Àr inte mentor, jag Àr med dÀr för att lÀra mig mer sjÀlv . Missar ju alltid ev hintar, lyckas sÀllan pricka in rÀtt roll pÄ rÀtt spelare fast ni andra sÀger det Àr sÄ tydligt.@godisklubba har vÀl mentorer med i leken om jag förstod det rÀtt i anmÀlningstrÄden? ( snurrfian och madalitso och ev hemlig ocksÄ? ) sÄ inte konstigt om hon Àr mindre nervös ur den aspekten sedd.
Sedan sÀger det precis nada om vilken roll hon har - men det var en .... kreativ.( eller inte.)... röst pÄ cirkus mÄste jag sÀga.
Svarar medan jag lÀser igenom leken. Jag menade bara att det var tidigt i leken och jag inte ville ta stÀllning mot Sasse Àn vars röst jag skrivit flera inlÀgg om.Sasse skrev att hon inte skulle kunna vara aktiv idag pga tidsbrist, och fler hade varit mindre aktiva nÀr inlÀgget skrevs. Det gör mig konfunderad kring Art.
Har aldrig hört talas om rollen innan. NÀver bÀver. Jag har inte spelat pÄ ett par Är, rollen mÄste ha kommit medan jag varit borta.
AlltsÄ jag Àr kass pÄ att se hintar trots att jag Àr en av veteranerna - knappt att jag upptÀcker hintar Àven om jag Àr LL Ä sitter pÄ facit för leken . Brukar sÀga lite skÀmtsamt att om jag ser hinten sÄ Àr den över grÀnsenJag Àr inte mentor, jag Àr med dÀr för att lÀra mig mer sjÀlv . Missar ju alltid ev hintar, lyckas sÀllan pricka in rÀtt roll pÄ rÀtt spelare fast ni andra sÀger det Àr sÄ tydligt.
Svarar medan jag lÀser igenom leken. Jag menade bara att det var tidigt i leken och jag inte ville ta stÀllning mot Sasse Àn vars röst jag skrivit flera inlÀgg om.
En enkel förklaring över varför jag inte röstade pÄ henne. Att jag behöver se mer ifrÄn alla var rimligt dÄ leken precis börjat.