OBS HAR gjort . inte görSka lägga det på minnet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OBS HAR gjort . inte görSka lägga det på minnet!
Åh förlåt, missade detta.vore intressant att höra vilka mer handfasta saker som skett i leken ?
@LenaH?
mer än om halva ulvar och om någon tryckt haha på inlägg? samt att någon inte röstat i god tid innan?Åh förlåt, missade detta.
Flera hade ju röstat och diskussionerna kommit igång efter det.
Men du har ju själv tagit upp:
Där tolkar jag det som du själv är lite inne på just maskopi?
Jo fast SÅ mycket annat hade väl inte kommit in? Och det ena inlägget jag citerade skrev du väl nära inpå röstinlägget har jag för mig? (Hinner inte kolla nu.)Personligen tycker jag att det är himla skillnad att skriva ett inlägg för att få igång leken och att rösta efter det när mycket annat kommit in.
Varför? Du lyfte ju själv samma tankar strax innan? Visst att du kanske inte skulle rösta där, men det är väl den enda du kommenterat som möjlig ulv - av exakt samma anledning. Då får jag inte ihop varför det är skumt att någon röstar där.
Hedinn röstar på Mammas
Jo fast SÅ mycket annat hade väl inte kommit in? Och det ena inlägget jag citerade skrev du väl nära inpå röstinlägget har jag för mig? (Hinner inte kolla nu.)
Jag läste om nu och ja, du har en poäng för ditt inlägg var himla långt så du lär ha påbörjat det tidigare än du postat.mer än om halva ulvar och om någon tryckt haha på inlägg? samt att någon inte röstat i god tid innan?
Fast då har väl jag sagt i princip samma sak? Eller? Ok, hade inte röstat på dig.Jag tycker att hedinn är skum som förvrider vad jag sagt. Rösta gärna på mig, men kom med en riktig teori, hitta in på saker som är osanna. Mammas röstar på hedinn
Jag ändrade!Jag läste om nu och ja, du har en poäng för ditt inlägg var himla långt så du lär ha påbörjat det tidigare än du postat.
Du skrev dock att du var beredd att ändra om nåt hände, vad tycker du nu då?
Det här känns ju lite konstigt? Du ändrar inte för att rädda dig själv utan hellre till LenaH?qitis ändrar röst till LenaH . tycker hon lägger en mycket enkel röst på mig och vill få det till att det hänt massa saker som var mer än vad jag baserade rösten på . Jag tyckte att jag var den första att lägga en röst som INTE var OT så det funkar inte i min hjärna Det känns ulvigt för mig!
letar ulvar! åker jag så kan det ju märkas vilka de ärDet här känns ju lite konstigt? Du ändrar inte för att rädda dig själv utan hellre till LenaH?