Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet att det har varit natt, va?Hade jag vetat att det här var aktivitetsnivån så hade jag också hunnit leka!
Senaste inlägget för över 11 timmar sen!
Kom igen nu, det är tråkigt att sitta på åskådarläktaren när båda lagen har tagit fikapaus
Sen när har det påverkat bukefolk? Trodde de flesta av oss som leker har mer eller mindre konstiga dygnsrytmer, eller åtminstone kollar in och skriver vid morgonkaffet eller på väg till jobbetDu vet att det har varit natt, va?
ÄhumHaha ja, inte okej att rösta fem sekunder innan DL! @qitis
Bättre med fem timmar innan. Se bara förra leken, hade folk röstat lite tidigare kanske vi hade fått behålla specialförmågorna lite längre...
Sasse röstar på godisklubba för att det är ett ulvigt beteende att vänta till sista sekunderna med att rösta. Som om hen vill veta var de andra rösterna går innan hen själv röstar, och så ”förvarnar”/skojar hen nu för att inte göra andra misstänkta när hen väl röstar på det viset.Bara för att ha lite (bokstavligt talat lite då) marginal tänker jag lägga min röst 5 sekunder innan deadline
Jag tycker nästan det är konstigaste att @Hedinn röstat än. Om föreslog att man skulle rösta fem timmar innan och hon har inte röstat än!Jag ska iväg på valpkurs strax och känner en viss tidspress. Vet inte när jag kommer hem.
Sasse röstar på godisklubba för att det är ett ulvigt beteende att vänta till sista sekunderna med att rösta. Som om hen vill veta var de andra rösterna går innan hen själv röstar, och så ”förvarnar”/skojar hen nu för att inte göra andra misstänkta när hen väl röstar på det viset.
Stämmer. Skriver med mobilen och solen skinerDu menar inte att det är konstigare att hon inte röstat än? Jag ser inte vart @Hedinn lagt sin röst i alla fall
Varför är inte saade med??Så har jag suttit på utbildning hela dagen och förväntar mig en massa inlägg att gå igenom.... Så har ni inte skrivit knappt alls?!
@Sasse (nej kära telefon, jag menade inte Saade. ) röstar på vår nervösa newbie. För att hon sitter i lyan med godis och därför kan försäkra hen utanför leken? Och för att det ändå är safe pga ingen kommer lägga fler röster pga taskigt att rösta ut en newbie första dagen?
Sammanfattar mig själv.Varför är inte saade med??
Nu tycker jag att man ska vara rätt förlåtande mot den som lägger fösta rösten. Men det känns som typiskt ulvar att rösta på en ny som ändå inte riskeras att lynchas.
Sasse behöver inte vara ond. Även goda kan göra saker som ulvar brukar göra men det kan vara klokt att hålla ögonen på Sasse i framtiden. Samt hålla ögonen på typ alla.
Varför är inte saade med??
Nu tycker jag att man ska vara rätt förlåtande mot den som lägger fösta rösten. Men det känns som typiskt ulvar att rösta på en ny som ändå inte riskeras att lynchas.
Sasse behöver inte vara ond. Även goda kan göra saker som ulvar brukar göra men det kan vara klokt att hålla ögonen på Sasse i framtiden. Samt hålla ögonen på typ alla.
Är det typiskt ulvigt? Har nog aldrig tänkt så, men det kanske stämmer. Tolkar det annars som ”det finns inget misstänkt ännu, lägger helst en röst på någon som troligtvis inte åker av den anledningen”, typ. Det tror jag att jag gärna gör om jag lägger en tidig, första röst? Eller på nån som varit kvar länge i nån lek nyligen snarare, kanske. Oklart.Varför är inte saade med??
Det är sällan nya får förstadagsröter. Senast det hände var ifrån en ulv.Är det typiskt ulvigt? Har nog aldrig tänkt så, men det kanske stämmer. Tolkar det annars som ”det finns inget misstänkt ännu, lägger helst en röst på någon som troligtvis inte åker av den anledningen”, typ. Det tror jag att jag gärna gör om jag lägger en tidig, första röst? Eller på nån som varit kvar länge i nån lek nyligen snarare, kanske. Oklart.
(tror för övrigt jag skrev hellre 5 timmar innan än 5 sekunder innan? är på kontoret ännu, lovar att jag ska rösta i tid i alla fall! )
Jag tyckte det var mer som en uppmuntran åt ditt skämt. Men för all del om du tror att jag är ond bara för det så. Jag tyckte det var kul faktiskt och det har inte att göra med att jag sitter i lyan och vet nånting.@LenaH och @Niyama har inte skrivit något mer än att DL tiderna fungerar för dem, å andra sidan har det inte varit några direkta diskussioner än. Men de har inte heller aktivt arbetat för att starta någon (inte för att jag eller så många andra heller har gjort det). Det får mig att fundera lite på varför de inte skrivit något mer igår kväll, eller idag under dagen.
@cirkus misstänkte jag till att vara ulv för det jag skrev ovan (känner att jag inte behöver skriva det igen här)
Pga nervös över att missa en DL igen så vill jag rösta nu, men är beredd att ändra rösten om det kommer något mer misstänksamt senare.
godisklubba röstar på cirkus för att det är henne min magkänsla (just nu) skriker högst om skulle kunna vara en möjlig ulv. Men också för att hon är den enda som haha:at båda mina poster om hur många ulvar det kan vara med i leken. Alltså kan hon sitta i lyan och vet då det exakta antalet och inte behöver fundera över hur många ulvar det finns. Och eftersom hon vet och inte behöver fundera över det kan hon skratta åt min gissning/skämt/vad-man-nu-vill-kalla-det.
för att du och Sasse spelar i samma ulviga lag.