bollen__
Trådstartare
Det var faktiskt nära...tanken slog mig liksom - sen ba nä just det inte smart!Om du skickar till alla bybor samtidigt så går det fortare
(till en framtid LL så är det ingen bra ide)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var faktiskt nära...tanken slog mig liksom - sen ba nä just det inte smart!Om du skickar till alla bybor samtidigt så går det fortare
(till en framtid LL så är det ingen bra ide)
var för länge sedan någon gjorde det misstagetDet var faktiskt nära...tanken slog mig liksom - sen ba nä just det inte smart!
Menar du att nattDL är kl 9.30 eller kl 7 nu?
Va? Så det är ingen som ska göra något imorgon bitti då? Eller menar du att alla ska lägga varsin röst tills imorgon bitti?Först är det DagDL imorgon kl 21:30 -
Va? Så det är ingen som ska göra något imorgon bitti då? Eller menar du att alla ska lägga varsin röst tills imorgon bitti?
Aha sorry, det var jag som tänkte fel... okej, så imorgon 21.30 är första gången alla ska rösta då? Och på tisdag morgon ska alla med specialroller göra sina val?Nej, vi ska rösta/lyncha imorgon klockan 2130 - innan det ska vi hitta någon att rösta på - det är alles.
Sen kommer nattDL morgonen efter - då ska ulvarna käka och siaren ska sia och allt vad det är, sen är det dagDL igen och de som är kvar får rösta/lyncha ige
Exakt så! Senast de tiderna, vill säga. Aldrig fel att ha lite marginal.Aha sorry, det var jag som tänkte fel... okej, så imorgon 21.30 är första gången alla ska rösta då? Och på tisdag morgon ska alla med specialroller göra sina val?
Okej, då är jag med på noterna, hoppas jagExakt så! Senast de tiderna, vill säga. Aldrig fel att ha lite marginal.
Vi är fler som är fjantiga även om vi inte är nervösaOkej, då är jag med på noterna, hoppas jag
Bara för att ha lite (bokstavligt talat lite då) marginal tänker jag lägga min röst 5 sekunder innan deadline
——
Förlåt, jag är nog nervös för då brukar jag fjantar mig så här. Det är egentligen inte ens kul, jag vet. Jag vet inte ens vad jag har att vara nervös för egentligen... förmodligen för att göra bort mig totalt. Fast jag egentligen hade gjort bort mig mindre om jag bara betett mig normalt och inte fjantat runt så som jag gör nu
Haha ja, inte okej att rösta fem sekunder innan DL! @qitisVi är fler som är fjantiga även om vi inte är nervösa
Men rösta 5 sekunder innan DL gör en minsann nervös!
Ulv i fårakläder - Ingår i lyan. Får varje röstning lägga en dold röst i pm till LL. Det är den rösten som räknas.
Det hade varit konstigare om en inte var nervös om rösten inte kommer in mer än 5 sekunder innan DLVi är fler som är fjantiga även om vi inte är nervösa
Men rösta 5 sekunder innan DL gör en minsann nervös!
Hm, på vilket sätt påverkade rösterna resultatet för att de var sena? För att de som skrev på slutet inte hann se varandras röster innan de själva röstade?Haha ja, inte okej att rösta fem sekunder innan DL! @qitis
Bättre med fem timmar innan. Se bara förra leken, hade folk röstat lite tidigare kanske vi hade fått behålla specialförmågorna lite längre...
Korrekt!Betyder det här att den personens röst i tråden ej räknas?
Dels det, plus att det inte fanns någon möjlighet för nån att protestera/förklara sig eller ändra sin röst.Hm, på vilket sätt påverkade rösterna resultatet för att de var sena? För att de som skrev på slutet inte hann se varandras röster innan de själva röstade?
Du lyckades ta det kortfattat. Hade jag skrivit samma sak så hade det blivit en novellDels det, plus att det inte fanns någon möjlighet för nån att protestera/förklara sig eller ändra sin röst.
Haha jag var nära, men insåg att det är bättre att sova och utveckla imorgon om något fortfarande var oklart. Är jag trött brukar det nämligen bli dubbla noveller till och med.Du lyckades ta det kortfattat. Hade jag skrivit samma sak så hade det blivit en novell
Och hade jag gjort det hade det blivit en hel bibel... jag kan aldrig hålla mig kortfattadDu lyckades ta det kortfattat. Hade jag skrivit samma sak så hade det blivit en novell